استیبل کوین یوآن چین در ترون راه‌اندازی شد!

راه اندازی استیبل کوین یوآن چین در ترون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از راه اندازی استیبل کوین یوآن چین در ترون می‌دهند. با توجه به بیانیه رسمی تیم TrueUSD، پروژه جدید TUSD در بلاک‌چین ترون راه‌اندازی شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

ترون بلاک‌چینی سازگار با EVM ،به پلتفرم فنی پروژه استیبل کوین یوان چین تبدیل می‌شود. استیبل کوین TCNH یک نسخه دیجیتال از یوان چین (CNH) است و به عنوان یک ارز جهانی معرفی می‌شود.

طبق داده‌های منتشر شده این توکن امروز در ساعت 7 صبح ضرب شد. این تیم ادعا می‌کند که پروژه جدید امنیت بالایی دارد؛ چرا که قراردادهای آن قبلا توسط یک شرکت برتر امنیتی بررسی شده‌اند.

راه اندازی استیبل کوین یوآن چین

جالب است بدانید که پایداری این توکن نیز توسط صندوق TrueUSD تأمین خواهد شد. مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار TrueUSD اخیرا بیان کرده که این توکن اهمیت زیادی در جهت پیشرفت تیم دارد. طبق گفته او:

ما معتقدیم که TCNH موقعیت پیشرو ما را در زیرساخت ارز دیجیتال تثبیت خواهد کرد و به تلاش ما برای ایجاد یک شبکه پرداخت جهانی قابل اعتماد و غیرمتمرکز کمک می‌کند.

جالب است بدانید که در زمان ضرب این توکن سازندگان آن، توکن را به عنوان خواهر TUSD، پرچم دار TrueUSD و هفتمین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار معرفی نمودند.

راه اندازی استیبل کوین یوآن چین در ترون

آیا استیبل‌کوین‌های بیشتری مبتنی بر یوان راه‌اندازی خواهند شد؟

تا پایان سال 2022 یوان چین به عنوان پنجمین ارز بزرگ با پشتوانه فیات در بازار شناخته می‌شد. این امر باعث شده که توکن CNY به ابزاری پر اهمیت در حواله‌های بین مرزی جهانی و اکوسیستم تجاری تبدیل شود.

استیبل کوین CNH نیز اهمیت زیادی در قاره‌های آسیا و اقیانوسیه دارد. به همین دلیل آینده استیبل‌کوین‌های متصل به یوان برای معامله‌گران و کاربران ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف مهم است.

به گفته CoinGecko، تنها دو استیبل کوین مبتنی بر CNY تاکنون راه اندازی شده و تصمیمی بر راه‌اندازی استیبل کوینی دیگر گرفته نشده. شایان ذکر است که تتر نیز یک استیبل کوین مبتنی بر یورو را در سه ماهه چهارم سال 2022 راه اندازی کرد.

منبع: u.today

ترون
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.