رشد ۳۸ درصدی قیمت توکن RETARDIO: گاوها همچنان در حال بالا بردن قیمت هستند!

رشد ۳۸ درصدی قیمت توکن RETARDIO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت Retardio در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸٪ افزایش یافته و به ۰٫۱۸۲۸ دلار رسیده است. حجم معاملات آن نیز با رشد ۱۳۹ درصدی تا ۱۵٫۹ میلیون دلار افزایش یافت. رشد ۳۸ درصدی قیمت توکن RETARDIO نشان می‌دهد که این توکن همچنان در کانون توجه سرمایه‌گذاران بزرگ قرار دارد و به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

رشد ۳۸ درصدی قیمت توکن RETARDIO

قیمت Retardio در حال افزایش است و در یک کانال صعودی پرقدرت حرکت می‌کند. آمار و داده‌های موجود نشان می‌دهند قیمت چندین بار سطح پایین‌تر این کانال را حفظ کرده و همچنان با ایجاد سقف‌ها و کف‌های بالاتر به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

اولین سطح حمایتی قابل توجه این توکن نیز ۰٫۰۵۴ دلار تعیین شده. قیمت Retardio در حال عبور از مرز بالایی کانال است که می‌تواند نشان‌دهنده افزایش بالقوه باشد. اگر قیمت از این کانال عبور کند، روند صعودی فعلی شدت بیشتری خواهد گرفت.

قیمت Retardio بالاتر از میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه (SMA) معامله می‌شود و همین امر امید سرمایه‌گذاران برای تداوم روند صعودی فعلی را بیشتر کرده است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۷۵٫۴۰ قرار دارد که در منطقه بیش از حد خرید (بالاتر از ۷۰) است. البته وجود یک اصلاح قیمت نیز دور از انتظار نیست و اگر این اصلاح قیمت رخ دهد، سرمایه‌گذاران با حمایت‌های خود می‌توانند قیمت را بالا ببرند. علاوه بر این، همگرایی واگرایی میانگین متحرک (MACD) یک تقاطع صعودی را نشان می‌دهند.

رشد ۳۸ درصدی قیمت توکن RETARDIO

طبق نمودار تحلیلی RETARDIO/USDT در بازه زمانی ۴ ساعته، قیمت Retardio در حال حاضر در یک روند صعودی پایدار قرار دارد و شاخص‌های اصلی، از جمله RSI و MACD، قدرت گرفتن این شتاب و روند صعودی را نشان می‌دهند.

اگر گاوها همچنان به حمایت و خرید خود ادامه دهند، قیمت افزایش یافته و می‌توان انتظار شکسته شدن مقاومت ۰٫۲۵ دلار را داشت. در غیر این صورت و چیره شدن فروشندگان (خرس‌ها) بر بازار، احتمالا قیمت تا سطح حمایتی ۰٫۱۰ دلار (SMA 50 روزه) افت کند.

منبع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.