توکن MNT با بهبود قیمت رمزارزهای شاخص، یک روند صعودی را آغاز کرد

رشد ۱۲ درصدی قیمت MNT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: رمزارز MNT توکن بومی شبکه Mantle، در ۲۴ ساعت گذشته یک رشد قیمت ۱۲ درصدی ثبت کرده و هم اکنون با قیمت ۰.۸۵۷۸ دلار معامله می‌شود. توجه داشته باشید که همزمان با رشد ۱۲ درصدی قیمت MNT، تعداد آدرس‌های فعال در این شبکه نیز بیشتر شده است.

رشد ۱۲ درصدی قیمت MNT

توکن MNT در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد رشد کرده و هم اکنون با قیمت ۰.۸۵۷۸ دلار معامله می‌شود. این افزایش قیمت در حالی رخ داده که بازار ارزهای دیجیتال روند نزولی به خود گرفته بود. در حال حاضر، Mantle با ارزش بازار حدود ۲.۸ میلیارد دلار در رتبه ۳۱ رتبه‌بندی کوین مارکت‌کپ قرار دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات MNT نیز با ۱۲.۷ درصد افزایش به ۲۴۰ میلیون دلار رسیده. در همین مدت، قیمت MNT بین سطوح ۰.۷۷ دلار و ۰.۸۶ دلار در نوسان بود.

منتل که بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده، یک پلتفرم بدون نقص، امن و مقیاس‌پذیر برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) فراهم می‌کند تا پروژه‌های خود را راه‌اندازی کنند.

افزایش اخیر قیمت MNT با افزایش تعداد آدرس‌های فعال روزانه MNT همراه بود. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهند که در هفته گذشته تعداد آدرس‌های فعال که حداقل یک معامله MNT انجام داده‌اند، ۱۹ درصد افزایش یافته است.

رشد ۱۲ درصدی قیمت MNT

افزایش تعداد آدرس‌های فعال روزانه و جدید معمولاً نشان‌دهنده‌ی افزایش فعالیت شبکه و علاقه‌مندی به یک دارایی است و به نوعی نشانه‌ی افزایش تقاضا و پتانسیل افزایش قیمت در آینده محسوب می‌شود. افزایش قیمت MNT همچنین توجه دارندگان بزرگ یا نهنگ‌ها را جلب کرده است.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.