پرسودترین میم‌کوین بازار: توکن WIF بیش از 12 درصد رشد کرد!

رشد 12 رصدی میم کوین WIF
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۳

بیتستان: با رشد 2.1 درصدی قیمت بیت‌کوین، قیمت میم‌کوین Dogwifhat نیز بیش از ۱۲ درصدی رشد کرد به عنوان پر سودترین میم‌کوین بازار شناخته شد. در پی رشد 12 درصدی میم کوین WIF، قیمت به ۱.۵۸ دلار رسید و ارزش بازار و حجم معاملات آن نیز به شدت افزایش یافت.

رشد 12 رصدی میم کوین WIF

طبق داده‌های crypto.news، میم‌کوین Dogwifhat توانسته در 24 ساعت اخیر 12 درصد رشد کند و به سطح 1.58 دلار برسد. همزمان با این رشد، حجم معاملات روزانه‌ی آن نیز به محدوده‌ی ۵۹۸ میلیون دلار رسید.

ناگفته نماند که ارزش بازار WIF نیز به ۱.۵۸ میلیارد دلار رسیده به دنبال این افزایش قیمت، میم‌کوین WIF در رتبه‌بندی باارزش‌ترین رمزارزهای بازار coinmarketcap در جایگاه 55 قرار گرفته است.

افزایش اخیر قیمت WIF به دلیل فعالیت زیاد نهنگ‌های این توکن صورت گرفته. یکی از این نهنگ‌ها طی چهار روز بیش از ۹.۵۷ میلیون توکن WIF به ارزش ۱۳.۵۹ میلیون دلار خریداری کرده است.

یکی دیگر از این نهنگ‌ها، ۱.۴ میلیون USDC برای خرید ۶۴۳,۸۳۲ توکن WIF خرج کرده و به بزرگترین دارنده این توکن تبدیل شده است. این روند نشان‌دهنده‌ی افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازگشت احتمالی قیمت WIF به روند صعودی پر قدرت قبلی است.

رشد 12 رصدی میم کوین WIF

داده‌های Coinglass نشان می‌دهند که بهره باز (open interest) WIF در روز گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد کرده و به سطح ۲۱۱.۸ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش مشارکت معامله‌گران بازار است.

فعالان بازار معتقدند اگر قیمت WIF در محدوده‌ی 1.58 دلار حفظ شود، ممکن است قیمت تا محدوده‌ی ۱.۹۰ دلار نیز رشد کند، اما اگر این سطح از دست رود، قیمت تا سطح 1.25 دلار افت خواهد کرد.

رشد 12 رصدی میم کوین WIF

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.