رشد 10 درصدی قیمت توکن INJ در روزهایی که قیمت رمزارزها به شدت کاهش می‌یابد!

رشد 10 درصدی قیمت توکن INJ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: در بحبوحه افت قیمت بسیاری از رمزارزهای محبوب بازار، توکن اینجکتیو توانست 10 درصد رشد کند. به دنبال رشد 10 درصدی قیمت توکن INJ، ارزش بازار آن نیز 6/79 درصد افزایش یافت و حجم معاملات به 101,81 میلیون دلار رسید.

رشد 10 درصدی قیمت توکن INJ

در بحبوحه افت قیمت بسیاری از رمزارزهای محبوب بازار، توکن اینجکتیو توانست خلاف جهت بازار حرکت کرده و قیمت آن 10 درصد رشد کند. جالب است بدانید توکن‌های مطرحی همچون بیت‌کوین، ریپل و متیک به پایین‌ترین سطح ماهانه‌ی خود رسیده‌اند.

در نظر داشته باشید که قبل از این رشد، قیمت توکن به پایین‌ترین سطح ماهانه خود یعنی 6/75 دلار رسیده بود. به دنبال این رشد، قیمت به بالاترین سطح خود در 24 ساعت رسیده و در حال حاضر با قیمت 7/81 دلار معامله می‌شود. این رشد می‌تواند نشانه‌ی آغاز یک روند صعودی باشد.

رشد 10 درصدی قیمت توکن INJ

به گفته تحلیلگران بازار، سطح مقاومت تعیین شده برای این توکن 7/96  دلار است که در صورت عبور از این سطح، مقاومت بعدی 8/50 دلار خواهد بود. ناگفته نماند که اگر قیمت توکن نتواند از این سطح عبور کند، احتمالا شاهد یک اصلاح کوچک خواهیم بود.

با رشد 10 درصدی قیمت توکن اینجکتیو، ارزش بازار آن 6/79 درصد و حجم معاملاتش نیز تنها در 24 ساعت گذشته 88/20 درصد افزایش یافت. این رشد نیز نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به خرید این رمزارز است.

رشد 10 درصدی قیمت توکن INJ

به گفته‌ی تحلیلگران بازار، نوسانات این توکن به احتمال زیاد افزایش می‌یابد. شایان ذکر است که شاخص قدرت نسبی توکن INJ نیز در محدوده 59/08 قرار دارد. کاهش این شاخص نشان دهنده تضعیف فشار خرید خواهد بود.

منبع: coin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.