آغاز روند صعودی توکن‌های حوزه هوش مصنوعی: قیمت FET حدود 35 درصد رشد کرد!

رشد 35 درصدی قیمت FET
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: بازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته نوسانات بسیار شدیدی را تجربه کرده. با وجود این نوسانات شدید و افت قیمت رمزارزهای شاخص بازار، قیمت FET حدود 35 درصدی افزایش یافته است. به دنبال رشد 35 درصدی قیمت FET به سطح 1.37 دلار رسید.

رشد 35 درصدی قیمت FET

بازار ارزهای دیجیتال در طول چند روز گذشته با نوسانات قابل توجهی روبه‌رو بوده، به طوری که قیمت بیت‌کوین تا سطح 64 هزار دلار پایین آمد، اما سپس رشد کمی را تجربه کرد و به سطح 65 هزار دلار رسید.

Fetch.AI یکی از پیشگامان عرصه ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی است که در طی 24 ساعت گذشته رشد 35 درصدی را ثبت کرده. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 1.37 دلار معامله می‌شود.

رشد 35 درصدی قیمت FET

این افزایش قیمت، نشان دهنده‌ی آغاز یک روند صعودی در بازار FET است.

شایان ذکر است که به تبعیت از این ارز دیجیتال، کل توکن‌های حوزه هوش مصنوعی روند صعودی به خود گرفته‌اند. طبق داده‌های CoinGecko، میانگین ارزش کل بازار این نوع رمزارزها، در 24 ساعت گذشته 12 درصد افزایش پیدا کرده است.

یکی از اخبار مهم اخیر که منجر به این رشد شده، به روز رسانی جدول زمانی برای ادغام توکن‌های هوش مصنوعی است.

بر اساس این طرح، قرار است توکن‌های Fetch.AI (FET)، Ocean Protocol (OCEAN) و SingularityNET (AGIX) با یکدیگر ادغام شوند. صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، بایننس (Binance)، نیز از این فرآیند ادغام حمایت کرده است.

جالب است که Ocean Protocol و SingularityNET نیز در یک روز گذشته حدود 25 درصد رشد داشته‌اند. به نظر می‌رسد روند نزولی کلی بازار ارزهای دیجیتال متوقف شده و شاید بتوان گفت فصل آلت کوین‌ها در حال آغاز است.

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.