جهش 40 درصدی ورلدکوین: مقاومت 3 دلار شکسته شد!

افزایش ۳۰ درصدی قیمت WLD
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: توکن WLD در 24 ساعت گذشته بیش از 40 درصد رشد کرده. افزایش 40 درصدی قیمت WLD، ناشی از انتشار بیانیه‌ای توسط تیم توسعه دهنده مبنی بر افزایش زمان قفل توکن‌های عرضه شده‌ی رایگان در زمان عرضه‌ی اولیه بود.

افزایش 40 درصدی قیمت WLD

همزمان با تلاش بسیاری از رمزارزهای بازار برای احیای دوباره قیمت، ورلدکوین توانست رشد 40 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت کند. جالب است بدانید که با این رشد، قیمت این ارز دیجیتال از محدوده‌ی 2.77 دلار فراتر رفت. در حال حاضر نیز این ارز دیجیتال در سطح 3.13 دلار معامله می‌شود.

به گفته‌ی بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال، این رشد ناشی از افزایش زمان قفل شدن توکن‌های عرضه شده‌ی رایگان در زمان عرضه‌ی اولیه بوده است. بر اساس برنامه اولیه‌ی ارائه شده، قرار بود توکن‌های عرضه شده‌ی رایگان کاربران بعد از سه سال آزاد سازی شده و امکان معاملات آن‌ها فراهم شود؛ اما بر اساس تغییرات صورت گرفته این بازه سه ساله تمدید و به 5 سال رسیده است.

این تغییر با هدف همسو شدن سرمایه‌گذاران WLD با اهداف بلندمدت پروژه‌ی ورلدکوین انجام شده است.

افزایش ۳۰ درصدی قیمت WLD

پس از 5 سال قرار است توکن‌های قفل شده در دسترس کاربران قرار گیرد و امکان معاملات آن‌ها فراهم شود. توکن‌های آزاد شده به تدریج بخشی از عرضه در گردش ورلدکوین خواهند شد.

منبع: cryptotimes

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.