رشد ۵۰ درصدی قیمت هلیوم: این رشد ناشی از چیست؟

رشد ۵۰ درصدی قیمت هلیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: هلیوم یک پروژه مبتنی بر بلاک‌چین است که روی اینترنت اشیا (IoT) کار می‌کند. توکن بومی این شبکه که با نماد HNT شناخته می‌شود، در 24 ساعت گذشته، بیش از ۵۰ درصد رشد کرده. دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت هلیوم هم به انتشار اخباری مبنی بر راه‌اندازی یک طرح سراسری در ایالات متحده برای انتقال داده‌ها، پیامک و مکالمه نامحدود توسط تیم توسعه دهنده این توکن مربوط می‌شود.

رشد ۵۰ درصدی قیمت هلیوم

هلیوم یک شبکه مبتنی بر سولانا است که امکان استفاده از یک شبکه اینترنتی سلولی و بی سیم موبایل را فراهم کرده و از شبکه ۵G موبایل نیز پشتیبانی می‌کند. توکن HNT روز سه شنبه به دنبال انتشار اخباری مبنی بر راه‌اندازی یک طرح سراسری در ایالات متحده برای انتقال داده‌ها، پیامک‌ها و مکالمه نامحدود که تنها ۲۰ دلار هزینه دارد، وارد روند صعودی شد و در 24 ساعت گذشته، بیش از ۵۰ درصد رشد کرد.

توسعه‌دهندگان این پروژه در اعلامیه‌ای بیان کردند که از این پس کاربران می‌توانند با این سرویس، برج‌های سلولی ایجاد کرده و تبدیل به یک سازنده شوند. زمانی که افراد بتوانند با استفاده از این سرویس، شبکه خود را گسترش دهند، افراد محروم نیز توانایی استفاده از این سرویس را خواهند داشت.

بر اساس داده‌ها، در حال حاضر ۳۸۳۱ موبایل و ۳۵۷,۰۸۷ دستگاه از طریق این سرویس، داده‌ها، پیامک‌ها و … را انتقال می‌دهند.

به دنبال انتشار این اخبار، قیمت توکن HNT نیز رشد کرد و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی ۵/۶۰ دلار معامله می‌شود. این توکن در بازه زمانی هفتگی و ماهانه به ترتیب 86 درصد و 204 درصد رشد کرده است.

منبع: theblock

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.