رشد ۶۰۰ درصد میم کوین KLAUS: بالاخره یک رقیب جدی برای PEPE معرفی شد!

رشد ۶۰۰ درصد میم کوین KLAUS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: میم کوین جدیدی به نام KLAUS در هفته گذشته بیش از ۶۰۰ درصد رشد کرده و ارزش بازار آن به بیش از ۳۷ میلیون دلار رسیده است. تحلیلگران دلیل اصلی رشد ۶۰۰ درصد میم کوین KLAUS را فعالیت‌های توسعه‌دهندگان و حمایت‌های اینفلوئنسرهای مطرح دنیای کریپتو می‌دانند.

رشد ۶۰۰ درصد میم کوین KLAUS

یک میم‌کوین جدید به نام KLAUS با الهام از شخصیت Klaus انیمیشن آمریکایی Seth MacFarlane، American Dad جدیدا عرضه شده است و موفق شده در ۷ روز اخیر، بیش از ۶۰۰ درصد رشد کند.

توکن KLAUS تنها در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۲۰ درصد رشد کرده و در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۳۷۴۵ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این میم‌کوین از ۳۷ میلیون دلار عبور کرده و حجم معاملات آن نیز با رشد ۲۱۸ درصدی، به ۲۳٫۲ میلیون دلار رسیده است.

در حال حاضر بر اساس رتبه‌بندی coinmarketcap، این میم‌کوین از نظر ارزش بازار در جایگاه ۶۲۸ قرار دارد. اگرچه ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران برای برداشت سود خود اقدام به فروش توکن‌هایشان کنند، اما روند صعودی KLAUS فعلا به نظر غیرقابل توقف می‌رسد.

دلیل اصلی این رشد، تیم باتجربه‌ای است که نشان داده‌اند مهارت‌های اجرایی قوی و درک بازار خوبی دارند. آن‌ها با افراد تأثیرگذار، اینفلوئنسرها و رسانه‌های کریپتو همکاری کرده‌اند.

ناگفته نماند که تیم توسعه دهنده‌ی KLAUS در حال کار بر روی یک پلتفرم DEX و برنامه‌ریزی برای افزودن گزینه‌های استیکینگ برای سرمایه‌گذاران خود هستند. همچنین صحبت‌هایی در مورد اضافه شده به بلاک‌چین‌های دیگر هم وجود دارد، اما هنوز قطعی نشده است.

با توجه به عملکرد ثبت شده، KLAUS می‌تواند برای PEPE رقیب جدی باشد. اگر این روند ادامه داشته باشد، ارزش بازار یک میلیارد دلاری غیرممکن نیست!

منبع: captainaltcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.