جهش 42 درصدی قیمت توکن STX: آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

جهش 42 درصدی قیمت توکن STX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، با رشد بسیاری از رمزارزهای شاخص بازار، توکن STX هم رشد کرده. به گفته فعالان بازار، جهش 42 درصدی قیمت توکن STX موجب شد این توکن به چهلمین رمزارز برتر بازار تبدیل شود.

جهش 42 درصدی قیمت توکن STX

بر اساس داده‌های منتشر شده، توکن STX توانسته با رشد چشمگیر خود، توجه سرمایه‌گذاران را جلب کند. این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته، بیش از 42 درصد رشد کرده و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی 1.17 دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که توکن STX در بازه زمانی هفت روزه نیز بیش از 90 درصد رشد کرده. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، احتمالا روند صعودی این توکن ادامه‌دار خواهد بود.

جهش 42 درصدی قیمت توکن STX

به گفته تحلیلگران بازار، روند افزایشی در حجم معاملات روزانه نشان دهنده تقاضای قوی برای خرید توکن STX است. این توکن در تلاش برای دستیابی به قیمت 1.3250 دلار است و قصد دارد امسال را با قیمتی بالا به پایان برساند.

با توجه به اینکه این آلت‌کوین در تلاش برای حفظ روند صعودی خود است، امکان دارد در جهت عبور از سطح 1.50 دلار وارد یک رالی نزولی نیز شود. اگر قیمت STX روند نزولی به خود گیرد، زمینه برای آغاز یک روند صعودی طولانی مدت فراهم خواهد شد.

منبع: coinpedia

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.