رشد ۲۹ درصدی قیمت توکن DYDX، امید را به سرمایه‌گذاران باز گرداند!

رشد ۲۹ درصدی قیمت توکن DYDX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: توکن بومی dYdX، یک پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز، علی‌رغم افزایش فشار فروش توسط سرمایه‌گذاران، جهش چشمگیری را ثبت کرده و توانسته ۲۹ درصد رشد کند. به دنبال این رشد ۲۹ درصدی قیمت توکن DYDX به سطح ۱٫۲۸ دلار رسید.

رشد ۲۹ درصدی قیمت توکن DYDX

dYdX در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹٪ رشد کرد و به سطح ۱٫۲۸ دلار رسید. در حال حاضر این توکن با قیمت ۱٫۲۱ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن در حدود ۸۲۰ میلیون دلار و حجم معاملات روزانه ۳۶۶ میلیون دلار است.

در اواخر ژوئیه، قیمت این توکن برای اولین بار به سطح ۱٫۳۱ دلار رسید، اما بعد از آن سرمایه‌گذاران برای سیو سودهای خودش، فشار فروش را بالا بردند و قیمت شدیدا افت کرد.

رشد ۲۹ درصدی قیمت توکن DYDX

طبق داده‌های ارائه شده توسط IntoTheBlock، صرافی DYDX شاهد ورود ۶٫۴۲ میلیون توکن و خروج ۶٫۸۲ میلیون توکن از سوی نهنگ‌ها بود که منجر به خروج ۴۰۱,۲۷۰ DYDX در روز یکشنبه، ۲۰ اکتبر بود. افزایش ناگهانی میزان خروج سرمایه‌گذاران از بازار، نشان‌دهنده فروش هیجانی است.

از سوی دیگر، ورودی‌های صرافی DYDX از ۱۸ اکتبر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. طبق داده‌های ITB، تقریباً ۶۰۰,۰۰۰ توکن DYDX روز گذشته وارد صرافی‌های متمرکز شده که نشان می‌دهد ممکن است سرمایه‌گذاران بیشتری به دنبال کسب سود قبل از کاهش قیمت باشند.

این حرکت طبیعی است زیرا ۹۱٪ از دارندگان DYDX در حال حاضر در ضرر هستند و تنها ۹٪ سود کرده‌اند. برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است به دنبال کاهش ضررهای خود باشند، زیرا این توکن هنوز ۷۲٫۵٪ نسبت به بالاترین رکورد تاریخی خود یعنی ۴٫۵۳ دلار که در ماه مارس ثبت کرده بود، فاصله دارد.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.