بیش از 2 میلیون توکن BNB تنها در یک دوره سه ماهه سوزانده شد!

سوزانده شدن حدود 2 میلیون توکن BNB
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: صرافی ارز دیجیتال بایننس که یکی از صرافی‌های پیشرو بازار ارزهای دیجیتال است، اقدام به سوزاندن بیش از 2 میلیون توکن BNB کرده. این مقدار از توکن‌های سوزانده شده ارزشی نزدیک به 484/1 میلیون دلار دارد. به گفته تحلیلگران بازار، سوزانده شدن حدود 2 میلیون توکن BNB سیگنال خوبی برای جلوگیری از افت بیشتر قیمت این توکن است.

سوزانده شدن حدود 2 میلیون توکن BNB

صرافی ارز دیجیتال بایننس بیست و چهارمین دوره رایت BNB که سه ماه طول کشید را انجام داد. با توجه به گزارشات موجود، در طول سه ماهه دوم سال 2023، در مجموع 1,991,854 BNB سوزانده شده که ارزش این میزان توکن، حدود 484/1 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

سوزانده شدن حدود 2 میلیون توکن BNB

چانگ پنگ ژئو، مدیر عامل این صرافی در مصاحبه خود بیان کرده که با وجود پایان دوره سه ماهه رایت BNB، هنوز چندین مرحله از رایت این توکن باقی مانده است.

سوزاندن BNB یک فعالیت تکرار شونده است که توسط Binance هر سه ماه یکبار انجام می‌شود. سوزاندن بیش از 2 میلیون توکن BNB، می‌تواند سیگنال خوبی برای جلوگیری از افت بیشتر قیمت این توکن باشد.

از آنجایی که صرافی بایننس تحت تاثیر موجی از اخبار منفی بود، توکن بومی آن نیز بیش از 25 درصد سقوط کرد. در حال حاضر، BNB با قیمت 243,07 دلار معامله می‌شود.

سوزانده شدن حدود 2 میلیون توکن BNB

منبع: coincu

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.