۲۲۰ میلیون دلار سرمایه به دنبال افت بیت‌کوین در بازار لیکویید شد!

انحلال ۲۲۰ میلیون دلار سرمایه به دنبال افت بیت ‌کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با افت قیمت بیت‌کوین و رسیدن قیمت به سطح 63 هزار دلار، بسیاری از رمزارزهای شاخص بازار روند نزولی به خود گرفتند. در نتیجه‌ی این کاهش قیمت، 220 میلیون دلار سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شد. انحلال ۲۲۰ میلیون دلار سرمایه به دنبال افت بیت ‌کوین در 24 ساعت گذشته رخ داده است.

انحلال ۲۲۰ میلیون دلار سرمایه به دنبال افت بیت ‌کوین

در پی کاهش شدید ارزش بیت‌کوین در اوایل صبح امروز، طی 24 ساعت گذشته بیش از 220 میلیون دلار سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شد. سایر ارزهای دیجیتال نیز تحت تأثیر این سقوط قرار گرفته و به طرز چشمگیری افت کردند. ارزهایی مانند XRP، MNT، STX، SOL و PEPE بیشترین کاهش قیمت را در 24 ساعت گذشته داشتند.

آغاز هفته با رشد قابل توجه بیت‌کوین و رسیدن به بالاترین قیمت خود از اوایل ژوئن همراه بود، اما این روند صعودی دوامی نیاورد و به سرعت با فروش گسترده همراه شد.

با گذشت مدت زمان کمی از این افت قیمت، بیت‌کوین توانست دوباره روند صعودی به خود گیرد. با این وجود همچنان بیش از 6000 دلار از بالاترین قیمت هفتگی خود فاصله دارد.

انحلال ۲۲۰ میلیون دلار سرمایه به دنبال افت بیت ‌کوین

داده‌های CoinGlass نشان می‌دهند که حدود 70 هزار معامله‌گر به دلیل این نوسانات شدید بازار، متحمل ضرر شده‌اند.

با افت قیمت بیت‌کوین، سایر ارزهای دیجیتال بازار نیز روند نزولی به خود گرفتند. رمزارزهایی مانند MNT، BONK و ENS بیش از 7 درصد، SOL ، XRP، ADA ،ETH و DOGE بیش از 2 درصد افت کردند.

در حال حاضر میزان انحلال سرمایه در بازار به 227 میلیون دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.