صعود سولانا به بالاترین سطح 22 ماهه اخیر خود: این رشد ادامه خواهد داشت؟

صعود سولانا به بالاترین سطح 22 ماهه اخیر خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: به دنبال افزایش قیمت بیت‌کوین، بسیاری از ارزهای دیجیتال نیز رشد کرده و روند صعودی به خود گرفتند. سولانا نیز از دسته این رمزارزها بود که رشد کرد و موفق شد خود را به سطح 135 دلار برساند. با وجود صعود سولانا به بالاترین سطح 22 ماهه اخیر خود، آیا روند صعودی باز هم ادامه خواهد یافت؟

صعود سولانا به بالاترین سطح 22 ماهه اخیر خود

با توجه به داده‌های منتشر شده، سولانا در 24 ساعت گذشته بیش از 16 درصد رشد کرده و توانسته به بالاترین سطح 22 ماهه خود (135 دلار) برسد. گفتنی است که در طی روز افت جزئی را تجربه کرده و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی 133 دلار معامله می‌شود.

با توجه به نمودار قیمتی، سولانا در یک هفته گذشته 31 درصد و در طی یک ماهه گذشته نیز 39 درصد رشد ثبت کرده است. به گفته فعالان بازار، افزایش قیمت سولانا تاثیر زیادی روی توکن‌های مبتنی بر این پروژه مانند Bonk (BONK) و WIF (Dogwifhat) گذاشته است.

آغاز روند صعودی بیت‌کوین که تا حدی ناشی از تصویب و پذیرش صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) در ایالات متحده است، خوش‌بینی مجددی را به بازار ارزهای دیجیتال تزریق کرده. میلیاردها دلار سرمایه به این صندوق‌ها وارد و باعث رشد قیمت چشمگیر بیت‌کوین شده است.

به گفته فعالان بازار دلایل رشد قیمت سولانا، رشد اکوسیستم این توکن و رشد شدید بیت‌کوین در چند روز گذشته هستند.

منبع: unlock-bc

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.