آغاز روند صعودی رمزارز ریپل: این توکن 17 درصد رشد کرد!

رشد 17 درصدی قیمت ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با تداوم رشد قیمت بیت‌کوین، بسیاری از رمزارزهای بازار نیز روند صعودی خود را آغاز کردند. در این میان، ریپل 17 درصد رشد کرده. همزمان با رشد 17 درصدی قیمت ریپل، حجم معاملات آن نیز افزایش یافت و سه برابر شد.

رشد 17 درصدی قیمت ریپل

در بحبوحه‌ی نوسانات موجود در بازار ارزهای دیجیتال، ریپل 17 درصد رشد کرد. همزمان با این رشد، حجم معاملات آن نیز افزایش یافت و به 4.2 میلیارد دلار رسید. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 0.6173 دلار معامله می‌شود.

به گفته‌ی فعالان بازار، این رشد قیمت ناگهانی ناشی از توافق پرونده‌ی ریپل لبز و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بوده. با توجه به این توافق، ریپل باید 125 میلیون دلار جریمه نقدی به کمسیون بورس و اوراق بهادار پرداخت نماید.

با اعلام اخباری مبنی بر توافق ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار، نه تنها ریپل بلکه بسیاری از دیگر رمزارزهای بازار نیز رشد کردند.

جالب است بدانید که تعداد قراردادهای آتی تسویه نشده در معاملات آتی پس از صدور حکم دادگاه ریپل، ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافت که نشان دهنده‌ی ورود پول جدید به بازار است. داده‌ها نشان می‌دهند که بیش از ۶۰ درصد از این معامله‌گران تمایل به سرمایه‌گذاری بلندمدت دارند و معتقدند قیمت‌ها بیشتر افزایش می‌یابد.

منبع: coindesk

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.