افزایش ۱۲ درصدی قیمت BRETT: آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد ۱۲ درصدی قیمت رمزارز BRETT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با وجود افت قیمت رمزارزهای شاخص بازار، قیمت برت در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد رشد کرده. به دنبال رشد ۱۲ درصدی قیمت رمزارز BRETT حجم معاملات آن نیز ۵۷ درصد رشد افزایش یافته است.

رشد ۱۲ درصدی قیمت رمزارز BRETT

با توجه به داده‌های منتشر شده، BRETT توانسته در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد رشد کند. به دنبال این رشد، حجم معاملات آن نیز رشد ۵۷ درصدی ثبت کرده و در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 0.1724 دلار معامله می‌شود.

رشد ۱۲ درصدی قیمت رمزارز BRETT

برت با یک جهت‌گیری صعودی در حال معامله است و بیش از ۵۰۰ درصد بالاتر از کف قیمت ۰.۰۳۰۲ دلاری خود در ۱۵ می قرار دارد. با توجه به اینکه شاخص‌های حرکت، نشانه‌ای از افزایش قابل توجه قدرت خرید می‌دهند، به نظر می‌رسد که روند صعودی ادامه یابد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنان بالاتر از سطح متوسط ​​۵۰ قرار گرفته. این موقعیت نشان دهنده‌ی این است که گاوهای بازار کنترل را در دست گرفته‌اند.

به گفته فعالان بازار ارزهای دیجیتال، میانگین همگرایی واگرایی متحرک (MACD) در محدوده مثبت و بالاتر از خط سیگنال قرار دارد که همین مورد نشان دهنده ادامه‌دار بودن روند صعودی است. در صورت شکستن مقاومت 0.1857 دلار، این ارز دیجیتال پتانسیل ثبت ATHهای جدید و حتی عبور از این ATH را دارد.

رشد ۱۲ درصدی قیمت رمزارز BRETT

منبع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.