رشد 25 درصدی قیمت میم‌کوین WIF: آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

رشد 25 درصدی قیمت میم‌کوین WIF
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: میم‌کوین WIF با افزایش بیش از ۲۵ درصدی در 24 ساعت گذشته، دوباره توجه فعالان بازار را به خود جلب کرد. جالب است بدانید که به دنبال رشد ۲۵ درصدی قیمت میم کوین WIF، این میم‌کوین توانست به لیست 100 رمزارز برتر بازار راه یابد.

رشد ۲۵ درصدی قیمت میم کوین WIF

با وجود اینکه بسیار از رمزارزهای برتر بازار در حال تثبیت قیمت هستند، یک میم‌کوین مبتنی بر شبکه سولانا که با نماد WIF شناخته می‌شود، در 24 ساعت گذشته نزدیک به 25 درصد رشد کرده است.

با توجه به داده‌های موجود، تنها در عرض چند ساعت، قیمت توکن WIF به ۳.۴۷ دلار رسید. به دنبال این رشد نیز WIF توانست به لیست 100 رمزارز برتر بازار راه یابد.

در حال حاضر این میم‌کوین در محدوده‌ی 3.32 دلار معامله می‌شود. شایان ذکر است که WIF در یک هفته گذشته بیش از ۳۸ درصد، در یک ماه اخیر بیش از ۴۹۲ درصد و در یک سال اخیر حدود ۱۸۰۶ درصد رشد کرده است.

میم‌کوین WIF که از زمان راه‌اندازی در اواخر سال گذشته، در میان سرمایه‌گذاران بازار محبوبیت پیدا کرده؛ در حال حاضر جایگاه ۴۴ را در لیست رمزارزها برتر بر اساس ارزش بازار به خود اختصاص داده است.

به گفته فعالان بازار، افزایش قیمت میم‌کوین WIF را می‌توان به عواملی مثل هیجانات موجود بازار کریپتو نسبت داد.

به گفته تحلیلگران، اگر خریداران بتوانند قیمت WIF را به سطح ۳.۴۷۷ دلار برسانند، احتمال رشد بیشتر قیمت وجود دارد. در این صورت WIF می‌تواند به بالاترین سطح خود یعنی 4.35 دلار دست یابد.

رشد غیرمنتظره WIF ماهیت پویا و غیرقابل پیش‌بینی بازار کریپتو نشان می‌دهد.

منبع: coinpedia

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.