ورود رمزارز PENDLE به یک روند صعودی: این توکن 130درصد رشد کرد!

130-growth-PENDLE-price-cover
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان:  با توجه به داده‌های منتشر شده، قیمت توکن PENDLE با رشد 130 درصدی در 30 روز گذشته، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده. به دنبال افزایش 130 درصدی قیمت PENDLE ارزش بازار این توکن نیز به بیش از 4 میلیارد دلار رسید.

رشد 130 درصدی قیمت PENDLE در یک ماه اخیر

طبق داده‌های Coinmarketcap، قیمت توکن Pendle در سی روز گذشته، 130 درصد افزایش داشته. جالب است بدانید که به دنبال این رشد، علاقه سرمایه‌گذاران نیز به خرید این رمزارز افزایش یافت. به نظر می‌رسد یکی از دلایل این رشد، افزایش ارزش کل قفل شده پندل باشد.

با توجه به داده‌های defiliama، ارزش کل قفل شده پندل در ابتدای سال 230 میلیون دلار بود و در حال حاضر به 4 میلیارد دلار رسیده است.

افزایش TVL Pendle نه تنها نشان‌دهنده یک پایگاه کاربر رو به رشد است، بلکه نشان می‌دهد که استفاده از اکوسیستم آن افزایش یافته که به طور بالقوه نقدینگی و سودمندی را در شبکه Pendle تقویت می‌کند.

آرتور هیز، تحلیلگر رمزارز و یکی از بنیانگذاران BitMEX، با انتشار یک پست در x به رشد چشمگیر پندل واکنش نشان داده. با توجه به داده‌های Etherscan، آرتور هیز در کیف پول خود  اکنون 1.4 میلیون توکن PENDLE به ارزش بیش از 10 میلیون دلار دارد.

بیتستان- توکن PENDLE داشته130درصد رشد

قیمت PENDLE طی هفت روز گذشته، نزدیک به 52 درصد و در 24 ساعت گذشته نیز رشد 22 درصدی داشته است. در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی 7.14 دلار معامله می‌شود.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.