افت 18 درصدی قیمت دوج کوین: قیمت کاهش یافته، اما نهنگ‌ها همچنان فعالند!

افت 18 درصدی قیمت دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: در میان اتفاقات جهانی رخ داده، قیمت دوج‌کوین، محبوب‌ترین میم‌کوین بازار نزدیک به ۱۸ درصد افت کرد و به سطح ۰٫۱۰۷۲ دلار رسید. با وجود افت ۱۸ درصدی قیمت دوج کوین، تعداد تراکنش‌های بزرگ روزانه این رمزارز به بالاترین سطح هفت ماهه رسیده و تعداد آدرس‌های فعال آن نیز شدیدا افزایش یافته است.

افت ۱۸ درصدی قیمت دوج کوین

دوج کوین، محبوب‌ترین میم کوین در بازار ارزهای دیجیتال، ۱۸ درصد از بالاترین قیمت ثبت شده در روز شنبه کاهش قیمت داشته است. با وجود این اصلاح قیمت، فعالیت نهنگ‌ها در شبکه دوج‌کوین شدیدا افزایش یافته، به طوری که تعداد معاملات بزرگ (معاملاتی با ارزش +۱۰۰ هزار دلار) به ۱۲۰۳ تراکنش رسیده که بالاترین حد در ۷ ماه گذشته محسوب می‌شود.

دوج‌کوین در حال حاضر با قیمت ۰٫۱۰۷۲ دلار معامله می‌شود که حجم معاملات روزانه آن، افزایش ۵۰ درصدی و ارزش کل بازار آن نیز افت ۱۰ درصدی را نشان می‌دهند.

این افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ باعث شده که مردم شک کنند آیا روند طولانی مدت بازار صعودی به پایان رسیده یا نه؟! چون سرمایه‌گذاران بزرگ همچنان معاملات بزرگی را انجام می‌دهند.

افت 18 درصدی قیمت دوج کوین

علاوه بر افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌ها، تعداد آدرس‌های فعال نیز رشد داشته. در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳,۶۸۹ آدرس (کیف پول) در یک دوره سه روزه، در حال جابجایی توکن‌های خود هستند که شلوغ‌ترین بازه زمانی از اول آوریل محسوب می‌شود.

با این آمار و اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد خریداران خرد با افت قیمت رخ داده از بازار خارج شده‌اند، اما سرمایه‌گذاران بزرگ همچنان در بازار در حال انتقال دارایی‌های خود هستند.

منبع: cryptonewsland

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.