قیمت توکن ENS بیش از 30 درصد افت کرد!

افت ۳۰ درصدی قیمت توکن ENS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: به دنبال پیش‌بینی‌های مطرح شده در رابطه با روند کلی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت توکن ENS نیز بیش از 30 افت کرده. به دنبال افت ۳۰ درصدی قیمت توکن ENS به زیر سطح 20.5 دلار سقوط کرده است.

افت ۳۰ درصدی قیمت توکن ENS

ENS یک سرویس نام و جستجوی مبتنی بر اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آدرس‌های عمومی طولانی اتریوم را به صورت نامی ساده و مبتنی بر متن نمایش دهند.

توکن این سرویس که با نماد  ENS در بازار شناخته می‌شود، از اول تا چهاردهم ژانویه بیش از ۱۹۱ درصد رشد کرده بود؛ اما این رشد ادامه نیافت و توکن از ۲۷ دلار به ۱۹.۱۵ دلار افت کرد. در حال حاضر نیز در محدوده‌ی ۱۸.۳۰ دلار معامله می‌شود.

افت ۳۰ درصدی قیمت توکن ENS

جالب است بدانید که همراه با این افت، شاخص RSI رشد کرده و به بالای سطح ۵۰ رسیده که نشان می‌دهد گاوها و خریداران سعی دارند مانع افت قیمت بیشتر ENS شوند.

بر اساس شاخص MCA، در ماه دسامبر این توکن روند صعودی داشت؛ اما این روند در هفته‌های اخیر متوقف شده است. این بدان معناست که دارندگان ENS احتمالاً توکن‌های خود را می‌فروشند تا سیو سود کنند.

جالب است بدانید که میزان عرضه این توکن در صرافی‌ها نیز به شدت رشد کرده. این مورد نیز نشان می‌دهد که احتمالا فشار فروش توکن ENS بیشتر شود.

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.