خبر خوب برای دارندگان AKT: این ارز دیجیتال رشد 19 درصدی را ثبت کرد!

رشد 19 درصدی قیمت AKT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: بر اساس آمار موجود، تنها در 24 ساعت گذشته توکن بومی شبکه آکاش که با نماد AKT شناخته می‌شود، 19 درصد رشد کرده است. به دنبال رشد 19 درصدی AKT، این ارز دیجیتال جایگاه دومین رمزارز بازار از نظر رشد قیمت در 24 ساعت گذشته را مال خود کرد.

رشد 19 درصدی AKT

توکن بومی شبکه آکاش (AKT) تنها در 24 ساعت گذشته 19 درصد رشد کرده و به عنوان دومین ارز دیجیتال با بیشترین افزایش قیمت در بین 100 رمزارز برتر بازار قرار گرفت. جالب است بدانید که این رشد با وجود روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال رخ داده است.

در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 3.70 دلار معامله می‌شود.

یکی از دلایل احتمالی این افزایش قیمت، همکاری اخیر شبکه آکاش با فلاک (Flock) است که یک پلتفرم غیرمتمرکز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی به شمار می رود.

این همکاری به دارندگان AKT این امکان را می‌دهد تا با مشارکت در آموزش مدل‌ها، پاداش‌هایی را به صورت توکن AKT دریافت کنند. همچنین کاربران می‌توانند با مشارکت در تأمین داده و سایر منابع محاسباتی، توکن AKT بیشتری به دست آورند.

علاوه بر این همکاری، لیست شدن AKT در صرافی معتبر کریپتو دات کام (Crypto.com) که از استیکینگ AKT با پاداش 19 درصدی پشتیبانی می‌کند، نیز می‌تواند در افزایش قیمت این توکن نقش داشته باشد.

البته لازم به ذکر است که قیمت AKT همچنان با بالاترین رقم تاریخی خود که در آوریل 2021 به دست آمده بود (حدود 8 دلار) فاصله زیادی دارد.

منبع: Crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.