قیمت توکن رونین با رشد 200 درصدی، به بالای سطح 2.30 دلار رسید

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن رونین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: براساس گزارشات منتشر شده، قیمت توکن RONIN بیش از ۲۰ درصد در 7 روز گذشته رشد کرده. با رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن رونین این توکن توانست به جمع 100 ارز دیجیتال برتر بدل شود. این توکن در حال حاضر، با قیمت ۲.۳۰ دلار معامله می‌شود.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن رونین

براساس گزارشات ارائه شده، قیمت توکن RONIN بیش از ۲۰ درصد در یک هفته گذشته، رشد کرده. جالب است بدانید که رشد سالانه توکن نیز به ۲۰۰ درصد رسیده و در حال حاضر، با قیمت ۲.۳۰ دلار معامله می‌شود.

براساس گزارشات، در ۹ ماه گذشته ۲۵۰,۰۰۰ آدرس فعال روزانه در شبکه رونین فعال شده و ارزش کل قفل شده (TVL) آن به ۵ میلیارد دلار رسیده است.

رونین (RON) یک بلاک‌چین است که برای بازی طراحی شده و در بازار ارزهای دیجیتال جذابیت زیادی دارد. براساس داده‌های ارائه شده از Coingecko، این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۸۱ رشد کرده و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی ۲.۳۰ دلار معامله می‌شود.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن رونین

به گفته فعالان بازار، با وجود نوسانات و عدم قطعیت‌های گسترده در بازار ارزهای دیجیتال، روند این توکن در آینده نه چندان دور صعودی است.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن رونین

با این حال، توجه به این نکته مهم است که بازار ارزهای دیجیتال ذاتا غیرقابل پیش‌بینی است و هفته‌ها و ماه‌های آینده برای سرمایه‌گذاران رونین که مشتاقانه منتظر حرکت‌های بعدی این ارز دیجیتال هستند، متقاعدکننده خواهد بود.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن رونین

در همین حال، Sky Mavis خبر از به‌روزرسانی کیف پول ارزهای دیجیتال در بلاک‌چین Ronin داده. پشتیبانی از محاسبات چند حزبی (MPC)، مرورگر وب درون برنامه‌ای، پشتیبانی از چند زنجیره و با بازطراحی ظاهر کیف پول، از جمله ویژگی‌های جدید هستند.

در حال حاضر کیف پول رونین از Polygon ،Ethereum و BNB Chain بایننس پشتیبانی می‌شوند. در جدیدترین به‌روزرسانی، مشتریان می‌توانند از یک کیف پول واحد برای مدیریت و انتقال دارایی‌هایشان در بلاک‌چین‌های مختلف استفاده کنند.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.