پیش بینی رشد ۳۰ درصدی DOGE: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

پیش بینی رشد ۳۰ درصدی DOGE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، با وجود روند نزولی که میم‌کوین DOGE در چند هفته گذشته داشت، یکی از تحلیلگران سرشناس بازار پیش بینی رشد ۳۰ درصدی DOGE را مطرح کرده. به گفته این تحلیلگر، دوج‌کوین با رشد 30 درصدی در 2 تا 3 روز آینده به سطح 0.22 دلار خواهد رسید.

پیش بینی رشد ۳۰ درصدی DOGE

دوج‌کوین در دو هفته گذشته نسبت به سایر میم‌کوین‌ها عملکرد ضعیفی داشته، اما یک تحلیلگر پیش‌بینی کرده که این ارز در روزهای آینده جهش شدیدی را تجربه خواهد کرد.

پیش بینی رشد ۳۰ درصدی DOGE

این تحلیلگر، با بررسی نمودار قیمت، الگوی سر و شانه معکوس را مشاهده کرده که می‌تواند نشانه‌ای از افزایش قیمت باشد. او انتظار دارد قیمت دوج‌کوین طی ۲ تا ۳ روز آینده از خط گردن (neckline) این الگو عبور کرده و به ۰.۲۲ دلار برسد.

علاوه بر این، تحلیلگر دیگری با نام مستعار پونزی (Lieutenant Ponzi) هم پیش‌بینی کرده که دوج‌کوین در آینده‌ای نه چندان دور رشد قابل توجهی خواهد داشت.

پیش بینی رشد ۳۰ درصدی DOGE

علاوه بر این بیانات، داده‌های درون زنجیره‌ای (on-chain) هم نشانه‌هایی از خوش‌بینی سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهند.

بر اساس اطلاعات IntoTheBlock، کل دارایی سرمایه‌گذاران بلندمدت دوج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته اندکی افزایش یافته است. خروج خالص ارز دیجیتال از صرافی‌ها در همین مدت نیز این موضوع را تایید می‌کند. این یعنی سرمایه‌گذاران در حال انباشت دوج‌کوین هستند.

همچنین بر اساس داده‌های Coinglass، تعداد موقعیت‌های خرید بلند (Long Positions) در مقایسه با موقعیت‌های فروش استقراضی (Short Positions) در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. این هم می‌تواند نشانه‌ای از خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به افزایش قیمت دوج‌کوین باشد.

با توجه به تمام این موارد، به نظر می‌رسد تحلیلگران نسبت به آینده دوج‌کوین خوش‌بین هستند، هر چند در حال حاضر قیمت آن با کاهش ۲.۴۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۶۵۸ دلار رسیده است.

منبع: benzinga

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.