رشد ۴۰ درصدی قیمت توکن ICP: آیا قیمت این توکن به ۱۰ دلار می‌رسد؟

رشد ۴۰ درصدی قیمت توکن ICP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس داده‌های منتشر شده، آلت‌کوین‌های محبوب بازار در مدت زمان اخیر روند صعودی قدرتمندی گرفته و روز به روز در حال افزایش قیمت هستند. یکی از این آلت‌کوین‌ها، توکن ICP است که در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۴۰ درصد رشد کرده. به دنبال رشد ۴۰ درصدی قیمت توکن ICP به ۹/۰۲ دلار رسید. آیا این توکن می‌تواند که مقاومت ۱۰ دلار را نیز بشکند؟

رشد ۴۰ درصدی قیمت توکن ICP

آلت‌کوین‌های بازار، در مدت زمان اخیر شتاب گرفته و روز به روز در حال افزایش قیمت هستند. یکی از این آلت‌کوین‌ها توکن ICP است که موفق شده در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۰ درصد رشد کند.

جالب است بدانید که قیمت این توکن در حدود یک ماهه گذشته در محدوده‌ی بین ۴/۰۶۰ تا ۴/۷۵۰ دلار معامله شده. در ماه دسامبر، این توکن توانسته از محدوده‌ی قیمتی ذکر شده عبور کرده و به شدت رشد کند.

رشد ۴۰ درصدی قیمت توکن ICP

قیمت توکن ICP در دو هفته گذشته ۲۰ درصد رشد داشته و از مرز ۵/۶۹۸ دلار عبور کرده است. پس از تلاش‌های متعدد گاوها، این توکن توانست از مرز ۶/۶۵۶ دلار نیز عبور کند.

میانگین متحرک واگرایی همگرایی (MACD) این ارز دیجیتال افزایش یافته. همین امر نشان می‌دهد که فشار خرید نیز بالا رفته است. اگر گاوها به حرکت خود ادامه دهند، قیمت به سطح مقاومت ۹/۰۶۸ دلار خواهد رسید. حفظ قیمت در این سطح، زمینه را برای تلاش جهت آزمایش سطح مقاومت بالای ۱۰ دلار در هفته آینده فراهم می‌کند.

اگر گاوها نتوانند قیمت را بالا بکشند، ممکن است ICP تا سطح ۷/۳۹۰ دلار سقوط کند.

منبع: coinpedia

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.