سقوط ۴۲ درصدی قیمت میم کوین PEPE: آیا این افت ادامه خواهد داشت؟

سقوط ۴۲ درصدی قیمت میم کوین PEPE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت میم‌کوین Pepe چند روز پس از رسیدن به بالاترین سطح خود، بیش از ۴۲ درصد سقوط کرد. با سقوط ۴۲ درصدی قیمت میم کوین PEPE، نهنگی که بیش از ۳ میلیون دلار از این توکن را خریداری کرده بود، ضرر و زیان ۶۰۰ هزار دلاری را ثبت کرد. حال این سوال برای بسیاری از سرمایه‌گذاران پیش آمده که آیا روند نزولی همچنان ادامه خواهد داشت؟

سقوط ۴۲ درصدی قیمت میم کوین PEPE

قیمت میم‌کوین Pepe چند روز پس از رسیدن به بالاترین سطح خود، بیش از ۴۲ درصد سقوط کرد. در حال حاضر سرمایه‌گذاران این رمزارز ضرر و زیان زیادی را متحمل شده‌اند. بر اساس داده‌های LookonchainT، با وجود خرید ۹۶۲/۳ میلیارد توکن pepe توسط یک نهنگ، این توکن افت ۴۲ درصدی را ثبت کرد.

ارزش دارایی‌های PEPE این سرمایه‌گذار، اکنون ۲/۴ میلیون دلار برآورده می‌شود که نشان دهنده ضرر و زیان بیش از ۶۰۰ هزار دلاری است.

سقوط ۴۲ درصدی قیمت میم کوین PEPE

با وجود این افت، ارزش بازار توکن pepe همچنان بالا است. ارزش بازار این توکن در حال حاضر ۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. میم‌کوین پپه در حال حاضر از نظر ارزش بازار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین توکن‌های صنعت ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.

سقوط ۴۲ درصدی قیمت میم کوین PEPE

توکن pepe از زمان معرفی توانسته توجه سرمایه‌گذاران بازار را به خود جلب کند؛ به طوری که تنها در عرض ۲۴ ساعت حجم معاملات آن به بیش از ۶۳۶ میلیون دلار رسید.

افت قیمت توکن پپه

با وجود اینکه شاهد نوسانات شدید در قیمت توکن pepe هستیم، اما در طی سه هفته گذشته سرمایه‌گذاران این توکن به شدت افزایش یافته است. طبق داده‌های Dune analytics، در حال حاضر حدود ۱۴۴,۵۳۴ نفر توکن pepe دارند.

سقوط ۴۲ درصدی قیمت میم کوین PEPE

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.