قیمت NOT در 24 ساعت گذشته 57 درصد رشد کرد!

رشد 57 درصدی نات کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های موجود، نات‌کوین در 24 ساعت گذشته روند صعودی به خود گرفته و توانسته رشد 57 درصدی را ثبت نمایید. توجه داشته باشید که همزمان با رشد 57 درصدی نات کوین، حجم معاملات روزانه آن نیز افزایش یافته و به بیش از 1 میلیارد دلار رسیده است.

رشد 57 درصدی نات کوین

نات‌کوین (NOT)، ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین تون، در ۲۴ ساعت گذشته رشد 57 درصدی را ثبت کرده. همزمان با این افزایش، حجم معاملات روزانه آن نیز به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است.

این جهش قیمت پس از یک هفته رکود، باعث امیدوار شدن سرمایه‌گذاران به این رمزارز شده است. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 0.009057 دلار معامله می‌شود.

به گفته فعالان بازار، رشد چشمگیر نات‌کوین با محبوبیت روزافزون بازی تحت وب ۳ موسوم به «نات‌کوین» که بر بستر تلگرام اجرا می‌شود، هم‌زمان بوده. این بازی به کاربران امکان می‌دهد تا ارز درون بازی خود را به توکن‌های NOT تبدیل کنند، که این امر توجه قابل توجهی از جامعه‌ی عظیم کاربران تلگرام را به خود جلب کرده است.

زن (Zen)، یکی از معامله‌گران شناخته‌شده‌ی ارزهای دیجیتال، نسبت به آینده‌ی نات‌کوین در میان‌مدت خوش‌بین است. به گفته این معامله‌گر، روند رشد قیمت در بلندمدت بستگی به وضعیت کلی بازار دارد، اما به احتمال زیاد صعودی خواهد بود.

رشد 57 درصدی نات کوین

پس از ایردراپ، احساسات پیرامون نات‌کوین با افزایش چشمگیری روبرو شد و جهش اخیر قیمت آن را بار دیگر به کانون توجهات بازگرداند.

افزایش اخیر قیمت همچنین منجر به انحلال پوزیشن‌های فروش شده (Short Liquidations) است که این امر خود موجب افزایش بیشتر قیمت می‌شود. طبق داده‌های کوین‌الیز (Coinalyze)، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴.۴ میلیون دلار پوزیشن فروش منحل شده است.

منبع: Coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.