جهش ۸۰ درصدی قیمت ایپ کوین: قیمت از مرز ۱ دلار عبور کرد!

جهش ۸۰ درصدی قیمت ایپ کوین: قیمت از مرز ۱ دلار عبور کرد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: رمزارز محبوب ApeCoin پس از افزایش چشمگیر قیمت در ۲۴ ساعت اخیر، مجدداً وارد فهرست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار شد. این رمزارز از دیروز وارد یک فاز صعودی شده و توانسته بیش از ۸۰ درصد رشد کند. به دنبال این جهش ۸۰ درصدی قیمت ایپ کوین به ۱٫۳۵ دلار رسیده است.

جهش ۸۰ درصدی قیمت ایپ کوین

پس از سقوط بازار NFTها در سال‌های اخیر به خصوص از زمان افت شدید بیت‌کوین، ApeCoin یکی از پروژه‌هایی بود که بیشترین آسیب را دید و به نظر می‌رسید از دید بسیاری از کاربران کریپتو محو شده است.

با این حال، این پروژه چند ساعت پیش اعلامیه بزرگی منتشر کرد که باعث افزایش چشمگیر قیمت توکن بومی آن شد و قیمت آن را بالای سطح ۱ دلار رساند.

طبق اعلامیه منتشر شده، تیم توسعه دهنده ApeCoin یک بریج بلاکچینی راه‌اندازی کرده است که مشابه سایر پل‌های آنلاین کریپتو کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول‌های خود را متصل کرده و برخی دارایی‌های دیجیتال را مبادله کنند.

شبکه‌های موجود بر روی بریج ایپ‌ ‌کوین‌ عبارتند از: اتریوم، ‌ایپ چین و آربیتروم. این پل به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا آلت کوین‌هایی از جمله APE، اتریوم و چند استیبل کوین را مبادله کنند.

اطلاعیه تیم توسعه دهنده ApeCoin برای راه اندازی بریج بلاکچینی

خبر راه‌اندازی پل، هیاهوی بزرگی را در میان جامعه‌ی کاربران ارزهای دیجیتال در X ایجاد کرد. شاید به همین دلیل است که توکن بومی ایپ کوین یعنی APE یکی از چشمگیرترین افزایش قیمت‌های اخیر را تجربه می‌کند.

APE در چند هفته گذشته در حدود ۰.۷۵ دلار در حال نوسان بود، اما پس از اینکه این خبر در X منتشر شد، بیش از ۸۰ درصد افزایش یافت. این توکن سطح ۱ دلار را بازپس گرفت و اکنون خود را به سطح ۱٫۳۵ دلار، بالاترین سطح ۴ ماه اخیر رسانده است.

ارزش بازار APE نیز با رشد ۸۰ درصدی به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده و در حال حاضر در بین ۱۰۰ رمزارز بزرگ بازار (از نظر ارزش بازار) در جایگاه ۷۲ قرار دارد. حجم معاملات روزانه توکن APE نیز ۳,۷۳۸ درصد رشد کرده و به ۱/۱۷۸ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.