قیمت توکن OP بیشتر از ۳۵ درصد رشد کرد!

جهش ۳۵ درصدی قیمت توکن OP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ دی ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی پلتفرم Optimism که با نماد OP شناخته می‌شود، در 24 ساعت گذشته بیش از 35 درصد رشد کرده. به دنبال جهش ۳۵ درصدی قیمت توکن OP اعتماد و علاقه سرمایه‌گذاران بازار به این توکن نیز بیشتر شده است.

جهش ۳۵ درصدی قیمت توکن OP

قیمت توکن بومی پلتفرم Optimism که با نماد OP در بازار شناخته می‌شود، در 24 ساعت گذشته با رشد 35 درصدی، به 3.4 دلار رسید! جالب است بدانید که این رشد، در بحبوحه افت قیمت بسیاری از توکن‌های مطرح بازار صورت گرفته و نشان می‌دهد که OP بر خلاف جهت کلی بازار حرکت می‌کند.

زمانی که قیمت توکن OP از 1 دلار بالاتر رفت، پیش‌بینی‌ها مبنی بر ادامه یافتن روند صعودی نیز افزایش یافت و OP با حمایت خریداران، توانست از مقاومت 1.36 دلاری خود عبور کند. در نظر داشته باشید که در یک ماه گذشته، قیمت این توکن 2 برابر شده است.

با توجه به نمودار چهار ساعته‌ی این ارز دیجیتال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در 88 و جریان پول Chaikin (CMF) در 0.39 + قرار دارد. هر دو مورد نشان می‌دهند که فشار خرید برای این توکن روز به روز در حال افزایش است.

جهش ۳۵ درصدی قیمت توکن OP

در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 3.23 دلار معامله می‌شود. با توجه به اینکه توکن OP به عنوان ابزار اصلی برای کارمزد تراکنش در زنجیره Optimism عمل می‌کند، احتمال رشد قیمت همچنان بالا است، اما همچنان باید احتیاط کنید!

منیع: blockhead

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.