تون کوین، در حال آغاز یک روند صعودی قوی: قیمت تا چه سطحی رشد می‌کند؟

تون کوین، در حال آغاز یک روند صعودی قوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: به گفته‌ی تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال تون کوین، در حال آغاز یک روند صعودی قوی است. همانطور که می‌دانید، اخیرا شاهد پیشرفت‌های زیادی در شبکه تون کوین بودیم؛ همین امر نیز باعث مطرح شدن چنین احتمالاتی شده؛ اما آیا واقعا تون‌کوین می‌تواند یک روند صعودی جدید را آغاز کند؟

تون کوین، در حال آغاز یک روند صعودی قوی

اخیرا سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال شاهد پیشرفت‌های زیادی در شبکه تون‌کوین بودند. توکن بومی این شبکه نیز در طول مرحله ادغام، تلاش زیادی برای شکستن مقاومت 1/50 دلار نشان می‌داد. همین تلاش‌ها نیز باعث شد که احتمال آغاز یک روند صعودی قوی مطرح شود.

با توجه به داده‌هایی که ارائه شده، در حال حاضر این توکن با قیمت 1/46 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته نیز رشد 4/7 درصدی کرده. رشد هفتگی این توکن نیز به 20/9 درصد رسیده و سبب شده تا در بین توکن‌های پر بازده هفته جای گیرد.

تون کوین، در حال آغاز یک روند صعودی قوی

حجم معاملات اخیر تون‌کوین نیز با رشد چشمگیر 60 درصدی، افزایش قابل توجهی پیدا کرده و مقدار عرضه در گردش آن هم به 3/44 میلیارد رسیده است. همه‌ی این حرکات، خبر از آغاز یک روند صعودی قوی در آینده می‌دهند و تحلیلگران نیز امیدوارند که توکن رشد کند.

تحلیلگران همچنین اذعان داشتند که با در نظر گرفتن تمام نشانه‌های صعودی، نمی‌توان به صورت قطعی به روند پیش روی توکن امیدوار بود، از این رو بهتر است سرمایه‌گذاران بازار با احتیاط کامل عمل کنند.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.