تمجید ریپل توسط خزانه دار سابق آمریکا: حقه قدیمی یا واقعیت؟

تمجید ریپل توسط خزانه دار سابق آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مهر ۱۴۰۰

امروزه ارزهای دیجیتال به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. سلبریتی‌ها و کارآفرینان و حتی اعضای دولت‌ها نیز به استفاده از رمزارزها روی آورده‌اند و تجربیات خود را با دنبال‌کننده‌های خود در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند. این‌بار نیز تمجید ریپل توسط خزانه دار سابق آمریکا، بحث برانگیز شد. ریشه و دلیل اصلی این تمجید چه چیزی است؟

تمجید ریپل توسط خزانه دار سابق آمریکا

خزانه‌دار سابق ایالات متحده، رزی ریوس (Rosie Rios)، اخیرا از کلمات تحسین برانگیز در مورد ریپل استفاده کرده است. ریوس در توییت خود ادعا می‌کند که ارز دیجیتال وابسته به ریپل که از آن برای پرداخت‌های فرامرزی استفاده می‌شود، با بقیه رمز ارزهایی که عمدتا برای حدس و گمان مفید هستند تفاوت دارد.

توییت تمجید ریپل توسط خزانه دار سابق آمریکا

خزانه‌دار سابق آمریکا، که نامش بر روی میلیاردها اسکناس دلار آمریکا چاپ شده بود، معتقد است که شدیدترین ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده چین تا به امروز، بیانگر این تفاوت بزرگ در ارز ریپل است. البته گفته‌های ریوس کاملا قابل انتظار است زیرا که او در حال حاضر از شرکت ریپل حقوق و دستمزد دریافت می‌کند.

غیرفعال شدن اکانت چینی‌ها در صرافی بایننس و هیوبی

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید

جسی پاول (Jesse Powell)، مدیرعامل صرافی Kraken، در پاسخ به تلاش اخیر برای ترویج استفاده از XRP با تمجید ریپل توسط خزانه‌دار سابق آمریکا، طعنه‌ای به ریپل زد و گفت:

ای کاش می‌پرسیدید که برخی از این سیاستمداران ایده‌های خود را از کجا می‌آورند. همه ما در یک تیم نیستیم و همه ما اهداف یکسانی نداریم. آن را فراموش نکنید.

در ماه مارس، پاول اظهار داشت که XRP پس از شکایت Ripple توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در دسامبر گذشته، یک “خطر نامتقارن بزرگ” برای صرافی‌ها ایجاد کرده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.