ورود فناوری بلاک چین به شهرداری فیلادلفیا

ورود فناوری بلاک چین به شهرداری فیلادلفیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آبان ۱۴۰۰

به گفته یکی از مقامات شهری، شهرداری فیلادلفیا تصمیم به مشورت با پیشگامان رمزنگاری در مورد ادغام فناوری بلاک‌چین و شهرداری گرفته است. برای خواندن خبر ورود فناوری بلاک چین به شهرداری فیلادلفیا با بیتستان همراه باشید.

مارک ویلر (Mark Wheeler)، مدیر ارشد نوآوری شهر فیلادلفیا، دوشنبه برای استفاده از فناوری بلاک‌چین در شهرداری، پروژه جدیدی معرفی کرد. این پروژه، از افرادی که در فضای بلاک‌چین کار می‌کنند دعوت کرده است تا با کارکنانی که روی این پروژه فعالیت دارند، در تماس باشند تا راه حل‌های جدیدی برای استفاده بهتر کریپتو در شهرداری پیدا نمایند.

ویلر در توییتی نوشت که از اقدامات بلاک‌چین میامی الهام گرفته است، در میامی شهردار فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، توکن‌های رمزنگاری خاص شهری را به عنوان جایگزین بالقوه برای مالیات معرفی کرده و تصمیم گرفته که حقوق بعدی خود را با ارز بیت‌کوین دریافت کند.

ورود فناوری بلاک چین به شهرداری فیلادلفیا

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

زیمباوه بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی نپذیرفت!

وبسایت شهر دارای فیلادلفیا

فیلادلفیا طی اقداماتی یک وبسایت برای شهرداری طراحی کرده است. وب‌سایت شهرداری یک بخش اطلاعاتی درباره ارزهای دیجیتال است که شامل white paperهای بیت‌کوین ساتوشی ناکاموتو، اتریوم Vatalik Buterin، یک ویدیوی مقدماتی ۲۱ دقیقه‌ای از Andreessen Horowtiz و پیوندی به سایت بنیاد Web3 است. برای این پروژه هیچ جدول زمانی‌ای تعیین نشده است.

ویلر در مصاحبه با StateScoop. گفت:

ما سعی بر درک بهتر موارد استفاده  و ارزش واقعی این پروژه در این بخش از سایت داریم و آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

بلاک‌چین در دولت‌های مختلف

شروع چنین پروژه‌ای پس از انتشار اعلامیه اریک آدام (Eric Adam)، شهردار تازه انتخاب شده نیویورک، مبنی بر اینکه امیدوار است سواد رمزنگاری در مدارس دولتی آموزش داده شود، اتفاق افتاد.

به دنبال سوارز، شهردار تامپا، جین کاستور، قصد دارد چک حقوق بعدی خود را با بیت‌کوین دریافت کند. در همین حال، شهردار جکسون اعلام کرد که پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده را در آوریل بررسی خواهد کرد.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.