پروژه‌های کشور چین برای کمک به پذیرش بیشتر فناوری بلاک چین

فناوری بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مرداد ۱۳۹۹

طبق خبری که در تاریخ ۲۲ ژوئیه (۱ مرداد) منتشر شد، شرکت NEO در پروژه‌ای به نام «اتریوم چینی» قصد دارد که برای غلبه بر موانعی که بر سر راه پذیرش بیشتر فناوری بلاک چین قرار دارند، با شبکه بلاک چین ملی کشور چین (BSN) همکاری کند. این کشور در صدد افزایش پذیرش بلاک چین، توسط این پروژه  است.

نئو (NEO) که قبلا Antshares نامیده می‌شد، در واقع یک بلاک چین متن‌باز و یک پلتفرم برای برنامه های غیرمتمرکز است. این پلتفرم، اولین بلاک چین چینی متن باز است که “اتریوم چین” نیز نامیده می‌شود.

بر اساس این گزارش، موانع زیادی که بر سر راه افراد برای ورود به این فناوری وجود دارد، از عواملی می‌باشد که مانع از استقرار گسترده و پذیرش همگانی فناوری بلاک چین می‌شوند.

BSN قصد دارد که برای غلبه بر این مشکلات، یک مرکز ذخیره‌سازی عمومی برای بلاک چین فراهم کند. همچنین این شرکت سعی دارد که هزینه‌های مربوط به توسعه، استقرار و راه‌اندازی، بهره‌برداری، نگه‌داری و مدیریت برنامه برای این فناوری را  کاهش دهد.

NEO، به عنوان یکی از نخستین بلاک چین‌های عمومی، اظهار داشته که با همکاری شبکه بلاک چین ملی کشور چین، سعی می‌کند، به توسعه دهندگان در غلبه بر موانع و چالش هایی که از پذیرش انبوه بلاک چین جلوگیری می کنند، کمک کند.

شرکت‌های  پیشرو دیگری از جمله مرکز اطلاعات دولتی چین، شرکت UnionPay چین و شرکت China Mobile نیز برای کمک به تسریع پذیرش این فناوری، در این همکاری شرکت خواهند کرد.

دا هانگ فی (Da Hongfei)، بنیانگذار Neo، خاطرنشان کرد:

طی سال‌های گذشته پذیرش و مقبولیت عمومی تکنولوژی بلاک چین به طرز چشمگیری افزایش یافته است و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا از طریق تقویت همکاری‌های بین صنعتی، بر چالش های اصلیِ بر سر راه پذیرش این فناوری، غلبه کنیم.

NEO در سال ۲۰۱۴ ساخته شد. این پروژه در سال ۲۰۱۷، دوباره مورد توجه قرار گرفت و حوزه فعالیت خود را به دارایی‌های دیجیتال و «اقتصاد هوشمند» منتقل کرد. همچنین  این پروژه برای سایر پروژه‌های بلاک چینی به عنوان یک پلتفرم و یا بستر عمل می‌کند.

طبق گزارش‌های قبلی کوین تلگراف، پس از اختلاف نظری که راجع به ادغام بلاک چین‌های عمومی رخ داد، BSN به دو نهاد جداگانه تقسیم شد.

خرید ارز دیجیتال

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.