افزایش حقوق مشاغل مرتبط با فناوری بلاک چین در چین

فناوری بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

نهادهای استخدام کشور چین از افزایش قابل توجه دستمزد مشاغل مرتبط با تکنولوژی بلاک چین، در این کشور خبر دادند. طبق آخرین آمار منتشر شده توسط سازمان‌های استخدامی چینی، حقوق مربوط به بلاک چین در سراسر چین رو به افزایش است و این موضوع احتمالاً به دلیل افزایش تقاضا برای متخصصان در این بخش است.

به گفته Chainnews و به نقل از آمارZhaopin، صدها شرکت در این کشور کارمندانی که در حیطه تکنولوژی بلاک چین کار کنند، استخدام کرده‌اند. حقوق ماهانه در سال گذشته ۱۲۳۹ دلار بوده است و در حال حاضر، به طور متوسط ​​از ۲۸۶۵ دلار شروع می شود؛ به افرادی که سابقه کار سه سال به بالا در این حیطه دارند نیز، حقوق بالاتری تا حدود ۷۰۰۰ دلار ماهانه تعلق می‌گیرد.

شرکت‌های مرتبط با تکنولوژی نیز، به منظور کمک به کارمندان برای درک پیچیدگی‌های این فناوری، اقدام به تهیه و ارائه منابع آموزشی به آنان کرده‌اند.

در ماه مه (اردیبهشت)، نیز وزارت منابع انسانی و تأمین امنیت اجتماعی چین یا MOHRSS، طی بیانیه‌ای رسمی حرفه‌های مرتبط با بلاک چین، مانند توسعه دهندگان فناوری، مهندسین و تحلیل‌گران را به رسمیت شناخت.

 

این کشور برای پذیرش بیشتر فناوری بلاک چین، پیش از این نیز اقداماتی انجام داده است. در۱ مرداد شرکت NEO (یک بلاک چین متن‌باز و یک پلتفرم برای برنامه های غیر متمرکز و  اولین بلاک چین چینی متن باز، که “اتریوم چین” نیز نامیده می‌شود)، اعلام کرد که قصد دارد با پروژه‌ای به نام «اتریوم چینی»، برای غلبه بر موانعی که بر سر راه پذیرش بیشتر فناوری بلاک چین قرار دارند، با شبکه بلاک چین ملی کشور چین (BSN) همکاری کند. همچنین اخیرا یکی از بانکداران سابق چینی، اظهار داشته است که به دلیل محدودیتی که در انتشار ارزهای دیجیتال وجود دارد، این ارزهای دیجیتال می‌توانند به تقویت نقدینگی در یک اقتصاد و ثبات پولی و مالی کشور کمک کنند و باید جایگزین ارز فیات شوند.

 

ارز دیجیتال در ایران

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.