Grayscale در حال ورود به بازار ارزهای دیجیتال اروپا است

آماده شدن Grayscale برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال اروپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: Grayscale از جمله شرکت‌های بزرگ در زمینه مدیریت دارایی‌های جهان قصد دارد که به بازار ارزهای دیجیتال اروپا ورود کند و در این منطقه نیز فعالیت‌های خود را گسترش دهد. با انتشار خبر آماده شدن Grayscale برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال اروپا، مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد، هنوز در مورد این که قصد دارند در کدام کشور شروع به فعالیت کنند، تصمیم گیری نشده است.

Grayscale، بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال در جهان، با ۳۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، قصد دارد فعالیت خود را در بازار اروپا گسترش دهد. مدیر اجرایی این کمپانی، Michael Sonnenshein گفت که هنوز تصمیم گیری نشده که در کدام کشور شروع به فعالیت کنند.

وی همچنین در مصاحبه با بلومبرگ اشاره کرد که مذاکرات با برخی شرکت‌ها و نمایندگان کشورهای اروپایی شروع شده است. وی در این رابطه گفت:

اگر چه اتحادیه اروپا یکپارچه است، اما ما کل بازار اروپا را در واقع یک بازار واحد نمی‌بینیم. بلکه ما در مورد هر یک از مراکز مالی که می‌خواهیم در کشورهای این منطقه راه‌اندازی کنیم، بسیار دقیق و متفکرانه جلو می‌رویم، زیرا نگرش کاربران و قانون گذاران در هر کشور با هم متفاوت است.

تقابل Grayscale با قوانین سفت و سخت بانک مرکزی اروپا

اگر Grayscale بخواهد به صورت جدی فعالیت در منطقه‌ی اروپا را گسترش دهد، رقابت سختی در اروپا خواهد داشت. اروپای غربی در حال حاضر بیش از ۸۰ محصول رمزنگاری قابل معامله در بورس دارد که ارزش‌شان بیش از ۷ میلیارد دلار است.

از سوی دیگر، مقامات بانک مرکزی اروپا خواستار وضع مقررات سختگیرانه‌تر در مورد بازار ارزهای دیجیتال هستند. همچنین Grayscale در حال حاضر برای یک نبرد سخت با SEC ایالات متحده آماده می‌شود، چرا که در حال کار بر روی تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) خود به یک ETF بیت‌کوین است.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.