مایکل سلیور با اصلاحیه لایحه ارزهای دیجیتال پارلمان اروپا مخالفت کرد

مخالفت مدیرعامل مایکرواستراتژی با اصلاحیه لایحه ارزهای دیجیتال پارلمان اروپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

مایکل سیلر با اصلاحیه لایحه‌ی جدید رمزارز مخالفت کرد و تحریم بیت‌کوین را یک اشتباه بزرگ در مقیاس تریلیون دلار خواند. دلیل مخالفت مدیرعامل مایکرواستراتژی با اصلاحیه لایحه ارزهای دیجیتال پارلمان اروپا، محدود شدن استفاده از مکانیسم proof-of-work بیان شده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

مخالفت مدیرعامل مایکرواستراتژی با اصلاحیه لایحه ارزهای دیجیتال پارلمان اروپا

مایکل سیلر (Michael Saylor)، مدیر عامل MicroStrategy به قانونگذاران اتحادیه اروپا درباره ممنوعیت بیت‌کوین هشدار داد و تحریم بیت‌کوین را اشتباهی بزرگ خواند.

سیلر، مدیر اجرایی شرکت MicroStrategy، در آخرین توییت خود، آخرین نسخه لایحه ارز دیجیتال اتحادیه اروپا را مورد بررسی قرار داد و هدف این لایحه را محدود کردن استفاده از مکانیسم proof-of-work consensus اعلام کرد.

سیلور این لایحه را به عنوان “اشتباه تریلیون دلاری” توصیف کرد و  هدایت سایر اعضای برجسته صنعت ارزهای دیجیتال را که علیه این لایحه انتقاد کرده‌اند را به عهده گرفت.

طبق گزارشات گذشته، اصلاحات اخیر با هدف محدود کردن رمزارزهای proof-of-work در اتحادیه اروپا پس از لغو اصلاحیه قبلی به دلیل واکنش های منفی صورت گرفت. تحلیلگران به این نتیجه رسیدند که لایحه اصلاح شده همچنان تاثیر مخربی بر صنعت ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

قانونگذاران اتحادیه اروپا قرار است امروز پس از ماه‌ها بحث و گفت و گو درباره اصلاحات لازمه، در مورد این لایحه رای خود را اعلام کنند.

سیلور خاطرنشان می‌کند که همه ارزهای دیجیتال غیرمبتنی بر انرژی باید توسط رگلاتور به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده در نظر گرفته شوند.

MicroStrategy تا به امروز بیش از ۱۲۵۰۵۱ بیت‌کوین خریداری کرده که ارزش آن‌ها در زمان انتشار این خبر تقریباً ۴٫۸ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

بحث‌های مطرح شده حول لایحه رمزارز

اظهارات اخیر سیلور در مورد عملکرد بیت‌کوین مورد توجه پیتر شف (Peter Schiff) قرار گرفت.

پیتر دیوید شف، بروکر سرمایه‌گذاری، نویسنده و صاحب نظر امور مالی اهل ایالات متحده آمریکا می‌باشد. وی معتقد است بیت‌کوین بی‌ارزش است زیرا کار با آن ارزش واقعی ایجاد نمی‌کند.

شف استخراج بیت‌کوین را به صرف ساعت‌ها برای کندن چاله و پر کردن دوباره آن با خاک تشبیه کرد. این منتقد بزرگ بیت‌کوین در ادامه استدلال کرد که بیت‌کوین انرژی را به جای هدایت آن هدر می‌دهد.

شف در ادامه بیان کرد که برترین ارز دیجیتال فقط برای جذب خریداران جدید است تا دارندگان بتوانند آن را با قیمت بالاتری بفروشند.

طبق گزارشات گذشته، permabear بارها بیت‌کوین را به عنوان یک مکانیزم هرمی توصیف کرده است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.