آمریکا لایحه‌ای برای محدود کردن کنترل دولت بر کیف پول ارزهای دیجیتال ارائه داد

ارائه لایحه‌ای برای محدود کردن کنترل دولت بر ارزهای دیجیتال در آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: نمایندگان مردم در مجلس آمریکا برای این که بتوانند از بروز محدودیت برای کاربران ارزهای دیجیتال در این کشور جلوگیری کنند، اقدام به ارائه لایحه‌ای برای محدود کردن کنترل دولت بر ارزهای دیجیتال در آمریکا با نام «کوین‌های خود را نگه دارید (Keep Your Coins)» کرده‌اند. هدف از ارائه این طرح، محفاظت از حریم خصوصی افراد اعلام شده است.

ارائه لایحه‌ای برای محدود کردن کنترل دولت بر ارزهای دیجیتال در آمریکا

وارن دیویدسون (Warren Davidson) نماینده منطقه هشتم ایالت اوهایو، لایحه «کوین‌های خود را نگه دارید» را به مجلس نمایندگان ارائه کرده است تا از کیف پول‌های رمزنگاری شده کاربران صنعت ارزهای دیجیتال در مقابل نظارت آژانس‌های امنیتی ایالات متحده محافظت کند.

تصویب لایحه‌ی ارائه شده توسط دیویدسن، موجب می‌شود که سازمان‌های فدرال، قادر به محدود کردن اشخاص در استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید کالا یا خدمات نباشند. دیویدسن روز گذشته در توییتر اعلام کرد که این لایحه به مدت شش سال در حال بررسی بوده تا تمامی اشکالات موجود بر طرف شود.

از سال ۲۰۱۶ روی این طرح و لایحه کار می‌کردیم. باور نکردنی است که کنگره برای پایان دادن به این رویه ناعادلانه، غیراخلاقی و غیرقانونی، یعنی مصادره دارایی‌های دیجیتالی مردم با این لایحه موافقت نکند.

ارائه لایحه‌ای برای محدود کردن کنترل دولت بر ارزهای دیجیتال در آمریکا

از طرفی نیز مشخص نیست که این لایحه تا چه اندازه به نفع حزب دموکرات‌ها خواهد بود، زیر این حزب معمولا طرفدار محدود کردن فناوری‌های کریپتو و بلاک‌چینی هستند.

نماینده جمهوری‌خواه کنگره مدت‌ها است که از حفظ حریم خصوصی و آزادی کیف پول‌های رمزنگاری افراد حمایت می‌کند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.