تیم ترا شبکه‌ی جدید Terra 2.0 را راه‌اندازی کرد

راه اندازی Terra 2.0 توسط تیم ترا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: تیم ترا رسما شبکه جدید ترا را با نام Terra 2.0 Pheonix-1 فعال کرد. جزئیات راه اندازی Terra 2.0 توسط تیم ترا در بیانیه‌ای که این تیم منتشر کرد، اعلام شد.

خبر رسمی راه‌اندازی Terra 2.0 سرانجام منتشر شد، زیرا تیم ترا، Terra 2.0 Pheonix-1 را در شبکه فعال می‌کند. در بیانیه رسمی Terra آمده است:

بلوک ۱ بلاک‌چین کاملاً جدید ترا (chain_id “Phoenix-1”) به طور رسمی در ساعت ۰۶:۰۰ صبح UTC در ۲۸ می ۲۰۲۲ تولید شده است! به جامعه #LUNAtic بابت این موفقیت تبریک می‌گوییم.

در این اطلاعیه همچنین مشخص شده است که افراد واجد شرایط برای دریافت توکن‌های جدید لونا می‌توانند موجودی کیف پول خود را با انتخاب شبکه جدید Phoenix 1 از طریق مراجعه به Terra Station بررسی کنند. دو کوون در این رابطه نوشت:

برای مشاهده موجودی توکن $LUNA (یا همان $LUNA2)، فقط باید وارد Terra Station شوید و صفحه را بازخوانی کنید. راهنمای کامل نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

Terra 2.0 چیست؟

Terra 2.0 بلاک‌چین کاملاً جدیدی است و یک فورک نیست، از این رو dAppهایی که روی Terra Classic اجرا می‌شوند، باید در زنجیره جدید دوباره راه‌اندازی شوند.

برخی از dAppها قبلاً به زنجیره جدید مهاجرت کرده‌اند. از جمله این dAppها می‌توان به RandomEarth ،Astroport ،Spectrum Prism ،​​Nebula ،EdgeProtocol ،TerraSwap و غیره اشاره کرد.

چگونه LUNA Staked را بررسی کنیم؟

Terra توضیح می‌دهد که برای بخشی از airdrop لونا که قبلاً در معرض خطر قرار گرفته است، کاربران باید یک فرآیند سه مرحله‌ای ساده را دنبال کنند. به این صورت که:

  1. برنامه Terra Station Desktop را باز کنید
  2. شبکه Phoenix-1 را انتخاب کنید
  3. برای مشاهده سکه‌های موجود روی برگه “stake:” کلیک نمایید

امروز می‌تواند آغاز جدید برای جامعه ترا باشد. ترا می‌گوید که در شبکه جدید هیچ حد و مرزی وجود ندارد.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.