پائولو اردوینو: tether.iO در معرض حملات DDOS قرار گرفته است!

افزایش میزان حملات DDOS به tether.io
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

روز شنبه شرکت تتر شاهد افزایش میزان حملات DDOS به tether.io بود. براساس گزارشات، مدیر ارشد فناوری تتر پائولو آردوینو روز شنبه بیان کرد که وب سایت تتر یعنی tether.iO در معرض حملات DDOS قرار گرفته است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش میزان حملات DDOS به tether.io

اخیرا مدیر ارشد فناوری تتر پائولو اردوینو بیان کرده که وب سایت tether.iO در معرض حملات DDOS قرار گرفته است. طبق گفته او اوایل صبح روز شنبه 18 ژوئن تنها در 5 دقیقه تعداد درخواست برای ورود به وب سابت از ۲۰۰۰ به ۸۰۰ هزار افزایش یافت.

افزایش میزان حملات DDOS

با توجه به بیانات جدید آردینو، میزان این حملات در حال حاضر کاهش یافته است؛ اما آن‌ها حالت “attack is now mitigated” فعال کرده‌اند تا دوباره در معرض حمله قرار نگیرند.

“attack is now mitigated” یکی از ویژگی‌های سرویس مدیریت DNS Cloudflare است که از وب‌سایت‌ها در مقابل حملات DDOS محافظت می‌کند. با فعال کردن این قابلیت توسط بلاک‌چین، کاربران باید یک مرحله دیگر را برای دسترسی به وب سایت انجام دهند.

برای کاربرانی که وب سایت را از طریق مرورگر باز می‌کنند، این قابلیت منجر به تاخیر چند ثانیه‌ای خواهد شد. اگر مرورگر نتوانست از این مراحل عبور کند، کاربر باید پرسشنامه‌ای را پر کند.

حملات DDOS با استفاده از سرورهایی انجام می‌شود که خارج از مرورگر درخواست‌ها را در وب‌سایت انجام می‌دهند. اوایل روز شنبه پائولو با انتشار توییت اعلام کرد که آخر هفته سختی را در پیش رو داریم.

منبع: cryptoslate

تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.