موفقیت آمیز بودن هاردفورک پالیگان: هدف از این ارتقا جدید چیست؟

موفقیت آمیز بودن هاردفورک پالیگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ دی ۱۴۰۱

بیتستان: هاردفورک جدید زنجیره‌ی پالیگان راه‌اندازی شد. موفقیت آمیز بودن هاردفورک پالیگان در به حداقل رسیدن نوسانات هزینه‌های تراکنش یا گس فی و همچنین بهبود شبکه در آینده نقش حیاتی خواهد داشت.

موفقیت آمیز بودن هاردفورک پالیگان

بلاک‌چین Polygon در ۱۷ ژانویه، اعلام کرد که هاردفورک اثبات سهام خود را برای کاهش نوسانات هزینه‌های تراکنش و سازماندهی مجدد زنجیره‌ای (reorgs) ارتقاء داده است.

موفقیت آمیز بودن هاردفورک پالیگان

دسامبر گذشته ۲ پیشنهاد برای ارتقا این هاردفورک ارائه شده بود که با رای حدود ۸۷ درصد از تیم‌های اعتبارسنجی Polygon به تایید رسید و باعث ارتقای هاردفورک زنجیره‌ی پالیگان شد.

در ۱۲ ژانویه، اعلام شد که یکی از پیشنهادات کاهش Base Fee Change Denominator از ۸ به ۱۶ بود که موجب کاهش هزینه‌های تراکنش‌ها و کاهش نوسانات خواهد شد. دومین پیشنهاد، موجب ارتقا و بهبود کارایی زنجیره‌ی پالیگان می‌شود. طبق بررسی‌ها این پیشنهاد زمان لازم برای نهایی کردن یک بلوک داده را کاهش در نتیجه از سازماندهی مجدد زنجیره‌ای جلوگیری می‌کند.

سازماندهی مجدد زنجیره‌ای مکرر (frequent chain reorganizations) زمانی اتفاق می‌افتند که یک نود اعتبارسنجی، اطلاعاتی را دریافت می‌کند که نسخه موقتی بلاک چین آن را ایجاد کرده است.

سال گذشته، Polygon به دلیل همکاری‌های متعدد و رکورد تعداد تراکنش‌ها، رشد بسیار خوبی داشت. در زمان نگارش ای خبر، Polygon’s MATIC با قیمت ۱/۰۱۳ دلار معامله می‌شود.

منبع: cryptoslate

ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.