بیت‌کوین طولانی‌ترین روند نزولی خود از سال 2015 را تجربه کرد: این روند ادامه خواهد یافت؟

طولانی ترین روند نزولی بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیت‌کوین هفت کندل قرمز هفتگی پی‌درپی را پشت سر گذاشت و همین مورد باعث شد طولانی ترین روند نزولی بیت کوین از سال 2015 ثبت شود. بیت کوین برای اولین بار از دسامبر 2020، به دلیل فشار فروش بالا، تا سطح 25000 دلار سقوط کرد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

بیت‌کوین به عنوان رمزارز پیشرو جهان، طولانی‌ترین روند نزولی خود را با هفت کندل قرمز متوالی در نمودار هفتگی، به ثبت رساند.

طولانی ترین روند نزولی بیت کوین

آخرین باری که بیت‌کوین چنین روند نزولی را پشت سر گذاشته بود، ژانویه سال 2015 بود که در آن زمان این رمزارز با 220 دلار معامله می‌شد.

بیت کوین برای اولین بار از دسامبر 2020، به دلیل فشار فروش بالا، تا سطح 25000 دلار سقوط کرد.

همچنین بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر فروپاشی گسترده Terra، یکی از بزرگترین پروژه‌های بلاک‌چین قرار گرفته است.

شاخص قدرت نسبی و پیش‌بینی وضعیت بیت‌کوین توسط تحلیلگر رمزارز

شایان ذکر است که شاخص قدرت نسبی (RSI) که توسط معامله‌گران برای نظارت بر احساسات بازار استفاده می‌شود، از زمان سقوط بازار تا این حد حس فروش را بالا نشان نداده بود.

IncomeSharks، که تحلیلگر ناشناس بازار است به این نکته اشاره کرد که، بیت‌کوین ممکن است در این وضعیت یک شمع سبز نیز ثبت کند. این معامله‌گر انتظار دارد که شاخص دلار (DXY) پس از رسیدن به بالاترین سطح در دهه‌های اخیر، نوساناتش کمتر شود و پس از آن بیت‌کوین نیز به ثبات نسبی برسد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) چیست؟

یکی دیگر از پرطرفدارترین اندیکاتورها در کنار اندیکاتور مکدی، شاخص قدرت نسبی یا RSI می‌باشد که تحلیلگران زیادی از استفاده می‌کنند.

این اندیکاتور یک شاخص جهت بررسی Momentum بازار (گرایش) و قدرت حرکت آن می‌باشد که برخی منابع آن را به عنوان یک اندیکاتور پیشرو در نظر می‌گیرند.

u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.