آیا باید انتظار یک روند صعودی جدید برای بیت کوین را داشته باشیم؟

احتمال شروع روند صعودی جدید بیت کوین در صورت عبور از سطح ۲۳ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ بهمن ۱۴۰۱

شاخص‌های فعلی بازار در حال حاضر نشان می‌دهند که احتمال شروع روند صعودی جدید بیت کوین در صورت عبور از سطح ۲۳ هزار دلار بسیار بالا است. البته بعضی از تحلیلگران نیز معتقدند که روند صعودی این رمزارز بزرگ از ابتدای سال جاری آغاز شده. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

احتمال شروع روند صعودی جدید بیت کوین در صورت عبور از سطح ۲۳ هزار دلار

تحلیلگران معتقدند که بیت‌کوین ممکن است با رسیدن به ۲۳ هزار دلار روند صعودی جدید را آغاز کند. البته باید به این نکته توجه داشت که امروز بیت‌کوین دوباره از مرز ۲۳ هزار دلار عبور کرد. البته پلتفرم تحلیلی CryptoQuant نیز باور دارد که این ارز دیجیتال پرچمدار از اوایل سال جاری روند صعودی خود را آغاز کرده است.

بر اساس توییت اخیر CryptoQuant، شاخص سود و زیان (PnL) این پلتفرم (که شاخص‌های مختلفی مانند نسبت MVRV با میانگین متحرک و غیره را ترکیب می‌کند) از میانگین متحرک ۳۶۵ روزه فراتر رفته است. این حرکت یک سیگنال خرید را برای بیت‌کوین ایجاد می‌کند.

احتمال شروع روند صعودی جدید بیت کوین در صورت عبور از سطح ۲۳ هزار دلار

علاوه بر این، کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant نیز روند صعودی اولیه بیت‌کوین را تایید کرده است. وی افزود که سرمایه‌گذاران فعلی احتمالا بتوانند دارایی‌های بیت‌کوین خود را با قیمت بالاتر بفروشند.

آیا روند صعودی جدیدی برای بیت‌کوین انتظار می‌رود؟

جو اظهار داشت که نهنگ‌های بیت‌کوین هنوز مقادیر زیادی از دارایی‌های خود را جابجا نکرده‌اند، زیرا بازار این رمزارز به قیمت هدف خود نرسیده است.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CryptoQuant، بخشی از عرضه بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح ۹ ماهه رسیده (این سطح در آوریل ۲۰۲۲ مشاهده شده بود). طبق اظهارات CryptoQuant، تقریباً ۳۲ درصد از دارندگان بیت‌کوین هنوز هم در محدوده ضرر قرار دارند.

آیا روند صعودی جدیدی برای بیت‌کوین انتظار می‌رود؟

Gaah، تحلیلگر دیگر CryptoQuant اضافه کرد که از نوامبر ۲۰۲۲، مقدار عرضه بیت‌کوین به طور منظم کاهش یافته، در حالی که سود باقی مانده به طور متوالی افزایش داشته است. بنابراین می‌توان گفت، پس از بررسی معیارهای دو ماه گذشته، نشانه‌هایی از احتمال تغییر روند وجود دارد.

منبع: crypto.news

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.