رشد ۲۰ درصدی توکن ICP: قیمت از مقاومت 15 دلار عبور کرد

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن ICP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ دی ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، دیروز توکن ICP با رشد بیش از 20 درصدی به محدوده‌ی 15.76 دلار رسیده. رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن ICP نشان می‌دهد که علاقه سرمایه‌گذاران بازار به خرید این توکن افزایش شدیدی پیدا کرده است.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن ICP

در روز گذشته ارزش توکن اینترنت کامپیوتر (ICP) با 20 درصد افزایش به 15.76 دلار رسیده است. نظر داشته باشید که رشد هفتگی ICP به بیش از 60 درصد رسیده. این توکن در هفته گذشته، با قیمت 8.98 دلار معامله می‌شد.

جالب است بدانید که امروز نیز این توکن بیش از 13 درصد رشد کرده که نشان دهنده رشد پویایی توکن است.

با وجود این رشد قیمت چشمگیر، ICP هنوز نتوانسته به بالاترین سطح خود که 700/65 دلار بود، برسد. این مورد نیز نشان می‌دهد که توکن پتانسیل رشد قیمت بیشتر را دارد.

ICP در حال حاضر با قیمت 15.59 دلار در معامله می‌شود. قیمت این توکن در 24 ساعت گذشته بین 13.50 تا 14.50 دلار در نوسان بوده. در هفته گذشته، ICP نوسانات بیشتری داشته و بین 12.50 تا 15 دلار معامله می‌شد.

حجم معاملات برای ICP در هفته گذشته 135 درصد افزایش یافته. این افزایش نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران علاقه زیادی به خرید این توکن دارند.

رشد ۲۰ درصدی قیمت توکن ICP

شایان ذکر است که عرضه در گردش ICP نیز طی هفته گذشته 1.08 درصد افزایش داشت. این بدان معنی است که در حال حاضر توکن های ICP بیشتری نسبت به یک هفته پیش در گردش هستند که می‌تواند فشار نزولی بر قیمت توکن را بیشتر کند.

در حال حاضر ارزش بازار این توکن 6.67 میلیارد دلار است و در رتبه 18 قرار دارد؛ در حالی که ارزش بازار این رمزارز در ابتدای هفته 7.77 میلیارد دلار بود.

افزایش حجم معاملات و عرضه در گردش نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران علاقه زیادی به ICP دارند؛ اما این امکان نیز وجود دارد که در آینده روند این توکن نزولی باشد.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.