رشد ۱۷ درصدی قیمت توکن WLD به دنبال همکاری Worldcoin با Dune Analytics

رشد ۱۷ درصدی قیمت توکن WLD
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: یک خبر جدید باعث شد تا قیمت Worldcoin (WLD) در ۲۴ ساعت گذشته  ۱۷% رشد کند. بر اساس این خبر، Worldcoin با Dune Analytics همکاری استراتژیکی انجام داده تا داده‌های زنجیره‌ای را در دسترس World Chain قرار دهد. پس از راه‌اندازی شبکه اصلی World Chain، جامعه‌ی کاربران توکن WLD به داده‌های زنجیره‌ای دسترسی خواهند داشت. به دنبال این رشد ۱۷ درصدی قیمت توکن WLD تا سطح ۲٫۰۳ دلار افزایش یافت.

رشد ۱۷ درصدی قیمت توکن WLD

Dune در یک به‌روزرسانی اعلام کرد که با Worldcoin همکاری خواهد کرد تا مانیتورینگ شبکه‌ی هویت انسانی حفظ حریم خصوصی را افزایش دهد.

World Chain یک بلاکچین لایه ۲ مجوزدار و منبع باز است که بر روی OP Stack به عنوان بخشی از Superchain ساخته شده. این پروتکل هویت مجوزدار به افراد اجازه می‌دهد تا هویت انسانی خود را در دنیای دیجیتال ثابت کنند، در حالی که حریم خصوصی آن‌ها حفظ می‌شود.

با همکاری جدید Worldcoin و Dune، توسعه‌دهندگان می‌توانند به معیارهای کلیدی شبکه دسترسی پیدا کنند. مثل تعداد انسان‌های واقعی که با زنجیره تعامل دارند. کاربران همچنین می‌توانند عملکرد پروتکل‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) یا DEXهای ساخته شده روی World Chain را بررسی کنند.

برای Dune، این همکاری راهی برای رسیدن به جامعه‌ی کاربری بیش از ۶٫۸ میلیون انسان منحصر به فرد Worldcoin است. همچنین، این زمینه را برای همکاری با بنیاد Worldcoin و مشارکت‌کنندگان پروژه مانند Tools for Humanity فراهم می‌کند.

پس از این اتفاق، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت WLD در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷٫۴۲% افزایش یافته و به ۲٫۰۳ دلار رسیده است. در زمان نگارش این خبر، توکن ورلدکوین با قیمت ۱٫۹۹ دلار معامله می‌شد.

از نظر ارزش بازار، WLD شصت و ششمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است، با ارزش بازار ۱٫۰۱ میلیارد دلار. حجم معاملات ۲۴ ساعته نیز ۲۲۲٫۱۶ میلیون دلار تخمین زده شده که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۳۴٫۶۲ درصدی در ۲۴ ساعت اخیر است.

منبع: thecoinrepublic

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.