رشد ۷۴ درصدی قیمت توکن NPCS، یکی از توکن‌های جدید عرضه شده به بازار

رشد ۷۴ درصدی قیمت توکن NPCS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت توکن Non-Playable Coin Solana در ۲۴ ساعت گذشته، با ثبت رشد ۷۴ درصدی به ۰٫۰۳۷۸ دلار رسیده است. به دنبال رشد ۷۴ درصدی قیمت توکن NPCS، حجم معاملات ۲۴ ساعته، ۹۸ درصد و ارزش بازار نیز ۴۳ درصد رشد کرده‌اند. طبق رتبه‌بندی coinmarketcap از نظر ارزش بازار، این توکن در جایگاه ۶۳۵ قرار دارد.

رشد ۷۴ درصدی قیمت توکن NPCS

قیمت توکن Non-Playable Coin Solana در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴% افزایش یافته و به محدوده‌ی ۰٫۰۳۷۸ دلار رسیده است. به دنبال این رشد قیمت، حجم معاملات پروژه نیز ۱۶۲% افزایش یافت و به ۴٫۵۴ میلیون دلار رسید.

این پروژه حدود ۲٫۵ ماه پیش راه‌اندازی شد و پس از کاهش محسوسی که داشت، دوباره وارد یک روند صعودی شده است. توکن NPCS در بازه هفتگی، ۲۷۶ درصد و در بازه ماهانه، ۸۳۲ درصد رشد قیمت را نشان می‌دهد.

با شروع این روند صعودی، پروژه NPCS اعلام کرد که هدف بعدی را ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری قرار داده. در ۱۲ ماه آینده، این پروژه برنامه‌های خاصی را برای عملی کردن این هدف در نظر گرفته است.

رشد ۷۴ درصدی قیمت توکن NPCS

قیمت NPCS در چند روز گذشته افزایش یافته، اما به نظر می‌رسد به مقاومت بزرگی برخورد کرده که پس از رسیدن قیمت به ۰٫۰۳۵ دلار، از پیشروی بیشتر آن جلوگیری کرده است. گاوها سخت تلاش می‌کنند تا با قدرت از این مقاومت عبور کرده و آن را به یک سطح حمایتی ویژه تبدیل نمایند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) توکن در زمان نگارش این خبر، ۶۳٫۷۳ است، که نشان می‌دهد فضای زیادی برای رشد باقی نمانده. به طور معمول، هنگامی که RSI به ۷۰ می‌رسد، بسیاری از معامله‌گران اقدام به سیو سود می‌کنند و در نتیجه به دنبال افزایش فشار فروش، قیمت کاهش می‌یابد.

منبع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.