اطلاعیه شرکت توزیع برق در مورد ماینرهای غیرمجاز سازمان بورس

اطلاعیه شرکت توزیع برق در مورد ماینرهای غیرمجاز سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۰

همان طور که می‌دانید، کشف تعداد زیادی ماینر در ساختمان تالار بورس ایران جنجال زیادی در شبکه‌های مجازی و مطبوعات به پا کرد و موجب شد تا انتقادات شدیدی به مدیریت و همچنین بازرسی‌های انجام شده وارد شود. 82 ماینری که در ساختمان بورس کشف شدند، در نتیجه موجب گردیدند تا صحرایی، رئیس بورس ایران از سمت خود استعفا دهد. همچنین سرکت برق نیز به این خبر واکنش نشان داد که در ادامه قصد داریم اطلاعیه شرکت توزیع برق در مورد ماینرهای غیرمجاز سازمان بورس را بیان کنیم. با بیتستان همراه باشید.

اطلاعیه شرکت توزیع برق در مورد ماینرهای غیرمجاز سازمان بورس

شرکت برق در اطلاعیه‌ای که منتشر کرده بود، کشف ۸۲ عدد ماینر در سازمان بورس تهران را تایید و اعلام داشت که در زمان بازرسی از این محل، ماینرها در سیستم فعال نبودند، اما میزان برق مصرفی باید بررسی و تعیین شود. اما بعد از انتشار این بیانیه، شرکت برق اعلام داشته بود که خبر منتشر شده نادرست بوده و آن را تکذیب می‌کرد.

پیدا شدن چندین عدد ماینر در تالار بورس تهران موجب شده بود تا شرکت برق بیانیه‌ای منتشر کرده و به مردم این اطمینان را بدهد که با متخطیان این امر به شدت برخورد خواهد شد و قوانین برای همه به طور یکسان اعمال می‌شوند.

شرکت توزیع برق استان تهران در اطلاعیه خود نوشت:

در خصوص کشف تعدادی دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در شرکت بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع هموطنان گرامی می رساند صنعت برق با این مورد نیز بر اساس قوانین موجود، برخورد جدی به عمل خواهد آورد.

شرکت توزیع برق تهران در تشریح تعداد ماینرهای کشف‌شده اعلام کرد:

در این خصوص تصریح می دارد بر اساس گزارش مامورین بازرسی از محل، تعداد ۸۲ دستگاه ماینر که در لحظه بازدید این شرکت در مدار قرار نداشتند کشف و ضبط شده ،گفتنی است مصارف محل موردنظر تحت بررسی می‌باشد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است:

صنعت برق تاکید می دارد نگه‌داری یا اتصال دستگاه های استخراج رمزارز فاقد مجوز به هر نحو و در هر محل، غیرقانونی بوده و مسئولیت آن در موارد سازمانی بر عهده بالاترین مقام سازمان و در سایر موارد بر عهده شخص دارنده انشعاب برق می‌باشد و لذا به مسئولان دستگاه های اجرایی و سایر متذکر می شود با دقت در رعایت موارد فوق از سوء استفاده افراد سودجو که شرایط آسیب به منافع عمومی و شبکه برق کشور را فراهم می آورند جلوگیری به عمل آورند.

جالب است بدانید که شرکت برق در سال جاری چیزی در حدود ۸ هزار ماینر را کشف و تحویل مراجع قانونی داده است تا مجازات‌های لازمه را اعمال کنند.

خبر مبنی بر کشف ۸۲ ماینر در سازمان بورس به موضوع مورد بحث و داغ این روزهای رسانه‌ها شده بود و که در نهایت صحرایی، مدیر عامل شرکت بورس را مجبور به استعفا کرد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.