میزان فروش بیت‌کوین توسط ماینرها 400 درصد افزایش یافته است

افزایش میزان فروش بیت کوین توسط ماینرها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آذر ۱۴۰۱

فروش بیت‌کوین توسط ماینرهای شدیدا افزایش یافته، به طوری که فشار فروش این رمزارز توسط ماینرها به بالاترین حد خود در شش سال اخیر رسیده است. افزایش میزان فروش بیت کوین توسط ماینرها به قدری بود که طرفداران این رمزارز را شوکه کرد، زیرا این رقم طی ۳ هفته گذشته ۴۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. برای خواندن جزئیات بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش میزان فروش بیت کوین توسط ماینرها

با بدتر شدن اوضاع بازار رمزارزها، فشار فروش بیت‌کوین توسط ماینرها به بالاترین حد شش ساله خود رسید. این اتفاق برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ تا به امروز افتاده و باعث ترس شدید در هولدرهای این رمزارز شده است.

ماینرهای بیت‌کوین پس از اینکه ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار در ماه جاری به پایین‌ترین حد خود در سال ۲۰۲۲ سقوط کرد، با سرعتی بی‌سابقه شروع به فروش توکن‌های خود کردند. چارلز ادواردز (Charles Edwards)، بنیانگذار صندوق Capriole در این مورد اظهار کرد که:

فشار فروش ماینرهای بیت‌کوین تنها در عرض ۳ هفته‌ی گذشته ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

داده‌های Glassnode نیز نشان می‌دهند که کل موجودی ماینرها طی این هفته به پایین‌ترین حد خود از ۱۰ ماه گذشته سقوط کرده است. دارایی ماینرهای BTC در حال حاضر تقریباً ۳۰/۴ میلیارد دلار ارزش دارد که تقریباً با ۱۰ درصد از عرضه بیت‌کوین در بازار برابرمی‌کند.

افزایش میزان فروش بیت کوین توسط ماینرها

ادواردز می‌گوید:

اگر قیمت بیت‌کوین به زودی بالا نرود، ما شاهد از کار افتادن بسیاری از استخراج کنندگان بیت‌کوین خواهیم بود.

شرکت‌های ماینینگ به عنوان منبع درآمد خود به پاداش ۶/۲۵ بیت‌کوینی در هر بلاک وابسته هستند و یک بلوک تقریباً هر ده دقیقه یک بار با استفاده از توان محاسباتی استخراج می‌شود.

با تبدیل شدن ماینینگ به یک صنعت رقابتی‌تر و افزایش دشواری شبکه در طول زمان، ماینرها باید به دنبال منابع انرژی با کارآمدتر باشند تا بتوانند در بازار فعلی سود به دست آورند. زمانی که بیت‌کوین تولید شده توسط هر بلوک ارزش دلاری بسیار کمتری دارد، کسب سود در بازار نزولی دشوارتر خواهد بود.

به این ترتیب، چندین شرکت بزرگ ماینینگ پس از انباشت مداوم بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱، مجبور شدند مقادیر زیادی از ذخایر خود را در طول سال ۲۰۲۲ بفروشند تا بتوانند سرپا باقی بمانند.

ادواردز در ادامه توضیح می‌دهد:

شرایط بد بازار و آنچه می‌بینیم پایدار نیست. ماین و هولد کردن برای یک ماینر بیت‌کوین، استراتژی قابل اجرا برای طولانی مدت نیست و ماینرها باید موقعیت بیت‌کوین خود را به طور مداوم در بازار ارزهای دیجیتال مدیریت کنند.

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.