روسیه پرداخت‌های رمزنگاری در تجارت خارجی را پذیرفت

پذیرش پرداخت های رمزنگاری در تجارت خارجی توسط روسیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: مقامات مالی روسیه در حال چیدن مقدمات پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری در تجارت بین‌الملل هستند تا بتوانند مقداری از تحریم‌های اعمال شده را دور بزنند. پذیرش پرداخت های رمزنگاری در تجارت خارجی توسط روسیه به تایید ناظر مالی روسیه نیز رسیده است.

پذیرش پرداخت های رمزنگاری در تجارت خارجی توسط روسیه

یوری چیخانچین رئیس واحد اطلاعات مالی کشور روسیه اعلام کرد، روسیه آماده پذیرش استفاده از ارزهای دیجیتال در تجارت بین‌الملل است. پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری در تجارت خارجی به روسیه کمک خواهد کرد تا بتواند محدودیت‌ها و تحریم‌های اقتصادی صورت گرفته را تا حدودی از بین ببرد.

چیخانچین طی سخنانی در شورای فدراسیون و مجلس اعلای پارلمان روسیه تاکید کرد که پرداخت با دارایی‌های دیجیتال در داخل روسیه طبق قانون ممنوع است؛ با این حال دولت قصد دارد با اتخاذ برخی سیاست‌ها در تجارت خارجی از رمزارزها استفاده کند.

این مقام عالی رتبه معتقد است که پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری می‌تواند به مشاغلی که در حوزه صادرات فعالیت دارند، کمک کند.

چیخانچین فاش کرد که دپارتمان او یک سیستم اطلاعاتی ویژه را برای ردیابی تراکنش‌های رمزنگاری توسعه داده و راه‌اندازی کرده است. این سیستم به مقامات کمک می‌کند تا هم فرستنده و هم گیرنده وجوه را شناسایی کنند.

بحث در مورد آینده ارزهای دیجیتال در روسیه همچنان ادامه دارد. انتظار می‌رود لایحه جدیدی در مورد ارزهای دیجیتال تصویب شود و قوانین جامع‌تری برای تراکنش‌های رمزنگاری ایجاد گردد.

ایده استفاده از ارزهای دیجیتال در تجارت بین المللی در بحبوحه تحریم‌های صورت گرفته توسط غرب به دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین مورد توجه قرار گرفته است. در عین حال، اکثر نهادهای دولتی در مسکو معتقدند که روبل باید تنها ارز قانونی در این کشور باقی بماند.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.