رمزارز AVAX در یک روند صعودی: قیمت دوباره 11 درصد رشد کرد!

رمزارز AVAX در یک روند صعودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: در پی رشد قیمت بیت‌کوین، توکن AVAX نیز در طول یک هفته‌ی اخیر، 11 درصد رشد کرده. به گفته‌ی تحلیلگران بازار رمزارز AVAX در یک روند صعودی قرار دارد و توانسته خود را به سطح 28.74 دلار برساند. حال سوال پیش آمده این است که این روند ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟

رمزارز AVAX در یک روند صعودی

قیمت رمزارز آوالانچ (AVAX) در هفت روز گذشته با شروع یک روند صعودی به سطح 28.74 دلار رسیده است. هم‌اکنون میزان رشد روزانه این توکن به 13 درصد رسیده و با قیمت 29.31 دلار معامله می‌شود.

همزمان با این رشد، ارزش بازار AVAX نیز افزایش یافت و به 11.5 میلیارد دلار رسید. به گفته‌ی فعالان بازار یکی از دلایل این رشد فشار خریدی است که از سوی گاوهای بازار وارد شده. از دلایل دیگر این رشد قیمت، می‌توان به افزایش قیمت بیت‌کوین اشاره کرد.

رمزارز AVAX در یک روند صعودی

به گفته‌ی بسیاری از فعالان بازار، این روند صعودی تا زمانی ادامه‌دار خواهد بود که تسلط گاوها در بازار این توکن نسبت به خرس‌ها بیشتر باشد.

اگر گاوهای بازار بتوانند قیمت را تا سطح 29.31 دلار بالا ببرند و حفظ کنند، این ارز دیجیتال تا سطح  32.12 دلار رشد خواهد کرد. با این وجود هیچ چیز در بازار ارزهای دیجیتال قابل پیش‌بینی نبوده و احتمال افت قیمت نیز وجود دارد.

منبع: newsbtc

آوالانچ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.