قیمت توکن ANC بعد از لیست شدن در صرافی بایننس افزایش پیدا کرد

فهرست شدن توکن ANC در بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ بهمن ۱۴۰۰

صرافی بایننس توکن پروتکل Anchor را لیست کرد. قیمت توکن ANC پس از لیست شدن در این صرافی ۵ درصد افزایش پیدا کرد. برای بررسی بیشتر خبر فهرست شدن توکن ANC در بایننس با بیتستان همراه باشید.

فهرست شدن توکن ANC در بایننس

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، اعلامیه‌ای در مورد لیست شدن توکن ANC منتشر کرده است. قیمت توکن این پروتکل پس انداز DeFi در بلاک چین Terra بعد از این لیست شدن ۵ درصد افزایش یافته است.

اکنون کاربران صرافی بایننس می‌توانند توکن ANC را با بیت‌کوین (BTC)، دلار بایننس (BUSD) و تتر (USDT) معامله کنند. پروتکل انکر (Anchor) توسط توسعه‌دهندگان آزمایشگاه Terraform در ماه مارس ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد.

توکن ANC در پروتکل انکر یک توکن حاکمیتی به حساب می‌آید. استیک‌کنندگان این توکن می‌توانند در نظرسنجی‌های توسعه این پروتکل شرکت کرده و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط DefiLlama، پروتکل انکر با ارزش کل قفل شده نزدیک به ۹ میلیارد دلار بزرگترین پروتکل در Terra است. پروتکل Lido و Astroport به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

به طورکلی Terra دومین پلتفرم بزرگ قراردادهای هوشمند با ارزش کل قفل شده ۱۶٫۴۳ میلیارد دلار است. ارزش کل قفل شده ترا در ۲۷ دسامبر بعد از یک رشد عظیم به ۲۱ میلیارد دلار رسید.

اتریوم همچنان در رده‌ی اول قراردادهای هوشمند قرار دارد ولی سهم آن در بازار DeFi از ۹۷ درصد به ۵۸ درصد نسبت به ژانویه ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.