لیست شدن SGB در صرافی Upbit و افزایش ۳ برابری قیمت آن

لیست شدن SGB در صرافی Upbit
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۰

بزرگ‌ترین صرافی کشور کره جنوبی که Upbit نام دارد، به تازگی اقدام به لیست کردن SGB در خود کرده است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران حوزه رمزارزها بتوانند این ارز دیجیتال را نیز در صرافی مورد معامله قرار دهند. لیست شدن SGB در صرافی Upbit موجب بروز برخی تغییرات در ارزش این رمزارز شد که در ادامه بیان خواهیم نمود. با بیتستان همراه باشید.

لیست شدن SGB در صرافی Upbit

بزرگترین صرافی کره‌ای یعنی Upbit، لیست شدن SGB Airdrop در خود را تایید کرد. امروز 2 اکتبر ۲۰۲۱، صرافی Upbit مبادله ارزهای رمزنگاری شده متمرکز (CEX) را که به در بین کاربران کره‌ای به شدت محبوب است، تایید کرد و اطلاعیه مهمی در مورد پشتیبانی توکن‌های بومی سانگ برد (SGB) منتشر ساخت. توکن‌های SGB بین مشتریان Upbit توزیع شده و قابل معامله هستند.

طبق اعلام رسمی که در وب سایت اصلی Upbit به اشتراک گذاشته شده، سرانجام تیم این صرافی با پشتیبانی از توزیع SGB موافقت کرد.

لیست شدن SGB در صرافی Upbit
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.

همانطور که توسط U.Today گزارش داده شده است، Songbird توزیع توکن‌های SGB را بین شرکت کنندگان در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز کرد. از ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱، نمایندگان SGB اولین پاداش خود را دریافت کردند. جالب است بدانید که در چند ساعت اول معاملات، قیمت SGB تقریباً سه برابر شد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.